Гласувахте ли за любима книга?

7 Дек

Остават само около 100 минути до крайния срок  за гласуване за любимата ви книга. Глсувайте! 😉

http://4etene.bnt.bg/bg/web/default/main/index

12 Отговора to “Гласувахте ли за любима книга?”

  1. Val декември 7, 2008 at 23:59 #

    аз гласувах, а ти гласува ли и за коя?

  2. вили декември 8, 2008 at 00:03 #

    Да! За „Атинянката Таис“ на Иван Ефремов. Много любима моя книга от младежките ми години 😉 А ти за коя гласува?

  3. Val декември 8, 2008 at 00:30 #

    Съмняваш ли се – нали съм жаба – за „Землемория“ на Урсула Ле Гуин

  4. to4ka декември 8, 2008 at 02:38 #

    Чудя се какъв смисъл виждате в цялата тая офанзива – дали някои книги ще станат по-популярни, дали ще се разбере нещо за нашите вкусове, детското удоволствие да попълваш лексикон или нещо друго?
    Иначе атинянката и аз я харесвах в някаква ранна възраст – май исках да приличам на нея, но не си спомням нищо, за да установя дали съм успяла🙂

  5. Val декември 8, 2008 at 10:29 #

    Смисълът е един единствен – да можем после да се фукаме, като британците (откъдето заграбихме идеята, май), че имаме „топ 10“ четени книги. Аз обаче не гласувах за български автор – или трябваше, а?

  6. to4ka декември 8, 2008 at 12:01 #

    Не мисля, че е трябвало – и без нашите гласове най-четеният роман на всички времена ще се окаже, естествено, „Под игото“🙂

  7. вили декември 8, 2008 at 22:54 #

    @ Точице, и аз съм я позабравила. Но много си я обичах и затова гласувах занея.
    @ Вал – дано да не си права. Може и пък да има и друг смисъл – поне веднъж в годината тези, които не четат да прекрачват прага на библиотеката. Хубаво ще е, нали?
    „Под игото“си е най-българският роман. Само дето според мен му е рано да се изучава в 5 клас. Ама какво разбирам аз?

  8. æren декември 8, 2008 at 23:36 #

    Аз не съм гласувал. По никакъв начин не мога са избера *само* една книга… за това се въздържам ^^

  9. вили декември 9, 2008 at 00:13 #

    Вярно! Много е трудно. Аз затова гласувах за книга започваща с буква „а“. 😆
    Как се пише първата ти буква с обикновенна клавиатура?

  10. æren декември 9, 2008 at 22:25 #

    Аз я пиша с датската =Р
    Ако пишеш с БДС може да я замениш с Э 😉 А скоро може да цъфна и с ят отпред ^^
    Абе копи-пейст се е най-добре =Р

  11. вили декември 9, 2008 at 23:48 #

    @ æren 😆 😆

  12. ѣрен декември 10, 2008 at 00:16 #

    Е, сега вече не може без последното ^^

Вашият коментар

