Никулден

6 Дек

Изображение

Никулден. Един прекрасен празник. Празник на всички с името Николай, Николина, Николая и всякакви си там производни. Да, но Никулден е и празник на рибарите. Искам да поздравя всички именници, както и всички рибари. Нека първите да са здрави, желани и красиви, а на рибарите да хванат най-после златната рибка.И тьй като и моят съпруг е рибар(специални поздрави!!) ще ви поздравя с един негов любим певец.

Ей, не забравяйте, че се хапва риба на този светъл празник😉

7 Отговора to “Никулден”

  1. vilford декември 6, 2008 at 09:09 #

    Хахаха! Страхотно се смях на подбора на снимка! Както винаги си актуална.
    Да ми е жив и здрав тати! И още цял куп познати с име Никола, Николай и Кольо!🙂

  2. Val декември 6, 2008 at 09:21 #

    🙂 Хайде наздраве и от мен!
    Да внимавате с костиците!😉

  3. Mari-ana декември 6, 2008 at 15:30 #

    Поздрави и от мен – на всички с това хубаво име, и на рибарите, разбира се. 😀 Наздраве, за тях!🙂

  4. astilar декември 7, 2008 at 01:10 #

    Честит празник и на банкерите😉
    Как можа да сложиш на снимката декоративна рибка от аквариум? Разплака детето (в мен).🙂

  5. kalina декември 7, 2008 at 18:15 #

    И понеже аз винаги закъснявам, честито и от мен на патерица. А песента страшно много ми харесва

  6. вили декември 7, 2008 at 22:58 #

    😆 😆 😆 😆 😆

  7. AlexCoreX август 7, 2009 at 07:37 #

    Как насчет продать пару „постовых“? Напишите как с Вами связаться.

Вашият коментар

