Носталгично

3 Дек
15 Коментари to “Носталгично”

  1. Val декември 3, 2008 at 01:02 #

    Това ми е любима настолна книга… Силмарилиън и Билбо Бегинс (особено Билбо!) са също много добри! Ще ми ьсе някой да екранизира Билбо…

  2. вили декември 3, 2008 at 01:21 #

    Аз не съм я чела, но имам желание и ще си я купя някой ден 🙂

  3. Жени декември 3, 2008 at 06:58 #

    Вили, Вили, това е моята песен… Една от песните, които достигат най-дълбоко в мен… Може би и затова не съм я пуснала в блога до сега…
    (В момента чета Симарилиън)

  4. Mari-ana декември 3, 2008 at 13:18 #

    Красива балада! А филма… Наскоро пак го гледах. То, май в семейството ми стана традиция, да го гледаме заедно през няколко месеца. Споделено удоволствие.

  5. vilford декември 3, 2008 at 23:36 #

    Ения има неповторим глас и стил! Слушам я от ученичка и не ми омръзва. Винаги ми харесват твоите поздравчета. 🙂

  6. вили декември 3, 2008 at 23:54 #

    Много се радвам, че всички я харесахте. Да си призная случайно я открих(защото не помня много имена), защото обичам да се ровя в you tube.
    Ще продължавам да ви изненадвам
    😛 😛

  7. kalina декември 4, 2008 at 00:02 #

    Ееее, обожавам Ениа, и аз я слушам от ученичка. Ама единствената ли съм, която не може да понася този филм ( и книгата също) 🙂

  8. вили декември 4, 2008 at 00:15 #

    Май да, Калинче! Но пък нали знаеш, че понякога е здравословно да си на друго мнение. Може да стане добър спор: едната страна да те убеждават да харесаш филма, а ти да ни убеждаваш, че не става… А Ения е разкошна 😉

  9. Val декември 4, 2008 at 00:46 #

    Калинче, да не е от превода? 😉
    Толкин си баш-майстор на хай-фентъзи лит.

  10. вили декември 4, 2008 at 00:50 #

    Може и да разберем, Вал. Ще изчакаме 😉

  11. kalina декември 5, 2008 at 01:16 #

    Тц. Не е от превода. И като знам как всички мноооого го харесват им се чудя. Ама пък няма по-голяма манячка от мен по „Хари Потър“. Така, че няма какво да ви говоря… 🙂
    П.С. И да се похваля: днес си купих най-новата книга на Дж. К. Роулинг и съм много щастлива 🙂

  12. вили декември 5, 2008 at 01:31 #

    Коя пък е тя, Калинче? И аз харесвам „Хари Потър“. Чела съм всичко!!!

  13. kalina декември 5, 2008 at 11:03 #

    В седмата част става въпрос за една книжка с приказки. И точно тя :“ Приказките на барда Бийдъл“. Излезе преди 3 дни. И е наистина интересна.:)

  14. deni4ero декември 5, 2008 at 23:35 #

    ох … пак настръхнах … страхотен глас, страхотна приказка!

  15. iPhoneLoverZ август 12, 2009 at 05:22 #

    Познавательная информация, приму к сведению. Спасибо!

Вашият коментар

