„Kreativ Blogger“

28 Ноем

 

[Kreativ_Blogger_Award.jpg]

И така следващата верижна игра е в ход. За тази игра научих от моята адашка Вили(Vilford) с нейният и мой любим блог Ничия земя. Благодаря ти, адаш за признанието!   😉   (Сега ми просветна защо днес така прекрасно всичко ми вървеше!)

Целта на тази игра е първо да се изброят шест неща, които те правят щастлив и да посочиш шест любими блога, за да връчиш наградата „Kreativ Blogger“. Не съм наясно дали могат да се посочват като любими блоговете, които са те излъчили като първенец, затова постъпвайте както намерите за добре!

И така нещата, които ме правят щастлива:

  1. семейството ми. Радвам се, че си ги имам и че се обичаме и погаждаме.
  2. приятелите ми. Не са много, но си ги обичам и съм готова винаги да помогна при нужда(надявам се и на обратното) . Тук би трябвало да включа и блог-приятелите си, които не съм виждала, но определено ми е интересно да срещна.
  3. аеробиката. Таня и момичетата от групата ме зареждат с много емоции и положителен заряд.
  4. срещите на „кафе“ с приятели. Под думата кафе е ясно, че нямам впредвид само кафе!
  5. хубава книга и музиката – обичам ги и двете!
  6. тръпката да очаквам някой празник, почивка, екскурзия. Удоволствието да пътуваш е едно голямо предимство,като сравним как е било преди 100-150 години  – ние сме щастливци!

Всеки ден проверявам какво е написала Вили – Шувил(не връщам топката, а само споделям), както и Деничеро, която е отличена от адашката. Затова аз ще посоча други мои любимци.

  1. Графът, който ме успокоява винаги независимо колко съм ядосана, тъжна или без настроение. Кара ме да се чувствам дете.
  2. Астилар, която освен, че ме консултира за книги е  чувствителна и ми са струва много сърдечна и усмихната.
  3. Дарина – малко е несериозна в последно време, но на влюбените им е простено  😛
  4. Димитър Митев, който открих едва преди седмица, но ми припомни толкова спомени за детството ми в Сливен, че няма как да не го спомена.
  5. Диана, която списва списание, но аз все очаквам, че ще се появи нещо ново….
  6. Светлина, която винаги ме кара да се усмихвам и да виждам жълто около себе си.

Е, аз написах.  Сега е ваш ред, любимци!

*********

Беше ми доста трудно да отлича само шест блога и се надявам непосочените да не ми се сърдят. Аз и тях обичам   😛

8 Коментари to “„Kreativ Blogger“”

  1. vilford ноември 28, 2008 at 09:30 #

    😀
    Честита значка, Адашче! Много трудно е да избереш само 6 блога, нали?!

  2. deni4ero ноември 28, 2008 at 14:24 #

    😀

  3. Димитър Н. Митев ноември 29, 2008 at 13:55 #

    Много мило градско! Печелиш безплатен излет в Сливенския балкан по още не уточнен маршрут 🙂

  4. вили ноември 29, 2008 at 23:20 #

    Еха! Лесно ще го уточним – Карандила, Даулите…Важното е да в Сливенския балкан 😉

  5. Svetlina декември 4, 2008 at 00:10 #

    И тук ще кажа, че се самобичувам!
    Аз съм един наиситна ужасен и неблагодарен шеф!

Trackbacks/Pingbacks

  1. Пак верижка :) « Графът - ноември 28, 2008

    […] верижка май се е проточила доста дълга. Мен ме закачи Вили (благодаря Ви за хубавите думи, […]

  2. Закъснял отговор « Графът - декември 16, 2008

    […] “Kreativ Blogger“ най-напред ме номинира Вили. Макар трудно и с уговорки, но спазих правилата в […]

  3. Пет усмивки, шестата от мен :) « Разни хора, разни… - декември 18, 2008

    […] пътят продължава, Хора разни   Първа ме усмихна Вили, после кръстницата ми Дени4еро (споменах ли, че едно от […]

Вашият коментар

