При мама

23 Ноем

Хубаво е при мама. Мама ще те поглези и два дена няма да ти даде нищо да пипнеш, нали?

Да, точно така стана и при моето гостуване в Сливен, което съвпадна с празника на християнското семейство, развалянето на времето, първият „изненадващ“ сняг в София и силният вятър. Два дена мързелувах, ходих на гости на приятели и доста похапнах сладкиши, ядки, че и вино пих.

Да са ни живи и здрави майките(и бащите, разбира се)!  😛

11 Коментари to “При мама”

  1. vilford ноември 24, 2008 at 00:15 #

    Да са ни живи и здрави, Вили! Колко е хубаво от време на време някой да те поглези!

  2. Жени ноември 24, 2008 at 05:27 #

    Да са! На мен може би след 2 седмици ми предстои такова глезене и от сега се вълнувам 🙂

  3. Val ноември 24, 2008 at 10:13 #

    🙂 Странно, нали – колко много се караме с тях и колко много ги обичаме?

  4. Mari-ana ноември 24, 2008 at 14:07 #

    Май е време и аз да ида на гости при мама, за някой и друг ден. Може и да не ме поглези, но със сигурност ще ми стопли сърцето. Хубаво е да се върнеш при мама! 🙂

  5. Lady Frost ноември 24, 2008 at 19:59 #

    размечтах се! как ми се иска и мен да има така някой да ме поглези 😦

  6. вили ноември 24, 2008 at 23:19 #

    😆 😆 Пожелавам ви в най-скоро време я мама, я татко, я някой друг любим да ви накара да се чувствате като принцеси!
    @ Вал – Така си е. Те винаги прощават и винаги ще ни посрещнат с отворени обятия.

  7. deni4ero ноември 25, 2008 at 00:16 #

    и аз искам мама да ме поглези … или който и да е …

  8. kalina ноември 25, 2008 at 22:46 #

    Оооо, обичам мама и тате да ме глезят. За съжаление вече почти не го правят. Предпочитат да глезят внука си. Ама това не е честнооооо. Аз нали съм им детенце?… Нищо, че съм на 33. 🙂

  9. Светла ноември 27, 2008 at 18:58 #

    Благородна завист, аз явно съм много бодлива и не я предразполагам да ме глези.
    Иначе знам какво е да те глезят, спомням си го, нищо че е в далечното минало.
    🙂

  10. вили ноември 28, 2008 at 01:57 #

    @ Светле, има една тънкост – разстоянието. Колкото е по-голямо толкова повече те глезят. А бодлите можеш да ги махнеш един по един…
    @ Калина, не вярвам да не те глезят. Е, не колкото внука, но все пак…

Trackbacks/Pingbacks

  1. Хубаво е когато отидеш при мама « Dimitrovamariana’s Blog - ноември 24, 2008

    […] да съм там. А после отидох на гости на Вили, а там… “При мама”. Прочетох написаното, изслушах песните и … ще отида. […]

Вашият коментар

