Губите ли контрол?

19 Ноем

Определено Миро от Каризма не ми е любим певец(Галка още по-малко 😦  ). Но тази песничка ми хареса . Поздравявам ви с нея и ви пожелавам да не губите контрол и да сте красиво усмихнати!

4 Коментари to “Губите ли контрол?”

  1. Жени ноември 19, 2008 at 06:54 #

    Ооо, и при мен е така. Още от лятото съм си харесала първият вариант- малко по лиричен 😉
    Но и този ми харесва, много 😀 Благодаря! 🙂

  2. Дарина ноември 20, 2008 at 10:34 #

    Вили, благодаря ти! Чух песента по радиото, помислих си, че Модърн Токинг са пропели и на български. Не знаех кой я изпълнява докато не я видях тук. Миро заслужава всеки вложен лев във него от продуценти и сие. Верно, не на всеки е симпатичен, но никой не може да си криви душата, че човека си върши работата добре – клипът, музиката, всичко е изпипано перфектно! Мисля, че БГ музиката има нужда от повече новатори за нея като него.

  3. Mari-ana ноември 20, 2008 at 13:36 #

    😆 БДСМ – това е, което си мисля, докато гледам клипа. Наистина е добре направен, и клипа, и песента. Усмихна ме, красиво и широко! 😀

  4. вили ноември 21, 2008 at 01:50 #

    😆 😆 😆

Вашият коментар

