10 ноември!?

9 Ноем

10 ноември. Дата, която говори сама за себе си. Хубаво, лошо – това е дата от нашата история.

От тези отминали времена имам малко спомени. Бях студентка и имах предварителен изпит по някаква геометрия. Имах възможност да се явя и да се освободя от част от материала за крайния изпит(изпит, който беше тежък и продължаваше два семестъра). Учех, по-точно опитвах се и гледах телевизора и слушах какво става. Естествено, че не се преборих с изпита, но бях свидетел на исторически събития – изненадата и свалянето на Живков, еуфорията на обикновенния човек, създаване на СДС… Честно, вече съм позабравила тези събития. Дори се отвратих от политици и не желая да гласувам. И датата 10 ноември ми е безразлична вече. Защо ли?

 

5 Отговора to “10 ноември!?”

  1. keklanka ноември 10, 2008 at 06:28 #

    Аз пък бях първи клас и интересно,чче дори и аз сиспомням този момент. Бях вечерта у баба ми и тогава казаха,че го свалят този чичко, чиято снимка висеше до черната ни дъска🙂 Интересна традицея бяха разните му там портрети на Живков, Благоев, Коларов, Димитров и СИЕ, повечето от които дори аз почнах да забравям кои са и що са, освен,че ни учеха да „славим“ или че директорката на училището ни в първи клас питаше всички на коя улица живеят и знаем ли кой е този човек.. Аз живеех на улица Митко Палаузов. Иначе от свалянето на другаря Живков помня,че питах баба ми, бабо, той хубаво ли управлява? Не си спомнам какво ми отговори.. ама си направете светката колко съм била наясно с нещата😛

  2. vilford ноември 10, 2008 at 22:42 #

    😀
    Mного се смях на анкетата ти! Трябва по-често да пускаш.

  3. astilar ноември 10, 2008 at 23:19 #

    Оле, колко стара се чувствам след коментара на Кекланка.😦

  4. вили ноември 11, 2008 at 02:10 #

    @ Не, Ралице, не стара, а мъдра, зряла….(и аз като теб)🙂

  5. AlexCoreX август 7, 2009 at 07:36 #

    Как насчет продать пару „постовых“? Напишите как с Вами связаться.

Вашият коментар

