Прет-а-порте есен/зима 2008/2009

3 Ноем

Само преди няколко дена бях на ревю – в магазин „Екселсиор“. 

По време на реконструкцията на този красив магазин(бивше кино Ботев)   фасадата на сградата трябваше да се запази, а при изкопните работи  бяха  открити няколко реда седалки и колони.  Всичко това е било част от Римския стадион, който може да се види и от Джумаята. И искат, не искат собствениците трябваше освен фасадата да запазят и разкопките в подземния етаж. Реконструкцията на образувалата се зала  беше под наблюдение на специалист от Археологическия музей в Пловдив и Националния институт за паметниците на културата. Първите месеци когато се откри магазина можеше свободно да се разгледа залата, но след известно време тя беше затворена за свободен достъп. Доколкото знам, ако си платиш може да я разгледаш  и сега.

Залата е много подходяща за модни ревюта, може би и изложба на картини и пластики би стояла добре в нея. Даже бих искала дори да видя театрално представление там. Ще бъде запомнящо се преживяване заради артистичността и уникалността на залата.

Но стига за „Екселсиор“, а да разкажа за ревюто. То беше на марките Джоя, Скандинавия, Лин, Пунто Дона, Гизия и Грация и бяха представени от моделите на Визаж. Аз доста се чудих дали да ходя, защото бях поканена сама и знаех, че едва ли ще познавам някой, а не обичам да скучая на такива събития. Но все пак реших, че въпреки всичко няма да е чак толкова лошо да видя на живо ревю и то на водещи марки. Приятелката, която ме покани работи в магазини „Грация“, които са производители на дамско трикотажно облекло. Дрехите им са елегантни и ежедневни. На мен ми харесват и с удоволствие си ги купувам и нося.

И така облякох се официално, гримирах се, за да съм още по-красива, сложих ботуши с висок ток и се почуствах като принцеса. Половин час преди обявения за ревюто, аз вече бях там. Залата беше полупразна. Настаних се на трети ред на балкона. Два реда пред мен бяха подредени камери и  фотографи(снимката е направена след края на ревюто и показва само двама от тях). Залата беше осветена като в ден и за снимките не беше нужна светкавица, а само опция нощен режим(това го установих обаче по-късно). Малко по малко започна да се пълни и забелязах, че не всички са облечени официално, но аз се чувствах уютно в облеклото си, защото не бях единствената елегантна дама. Ревюто започна точно в обявения час, което много ми хареса. Един по един манекените се разхождаха пред нас, спираха се, за да покажат модела и себе си(това, че бях на балкона беше един голям плюс –  всичко се виждаше изключително добре). Всяка една марка беше представена предварително от водещата ревюто, а след това обръщаше специално внимание на моделите актуални според марката и акцентираше на някои елементи. Дрехите, които се представяха бяха дамски и мъжки. Признавам, че се вживях в ролята си на фотограф, но не снимах много от мъжките предложения. Може би защото ми бяха малко смешни манекените, а може би защото все пак съм дама и се интересувам повече от новостите в дамската мода. Някои от фотографите, които стояха както писах пред мен, снимаха явно за телевизия, други за вестници и списания, трети може би за Визаж или за представените марки. Беше ми интересно да ги гледам с каква вещина работеха и с какви апарати щракаха. Завидях им. Апаратите и обективите им бяха  страшни! Аз пак се отплеснах от темата, но наистина ми направиха впечатление с каква техника и колко са обиграни в работата си. 

Определено ми беше интересно да присъствам на това ревю. Дори факта, че бях сама не ме разколебава пак да отида ако ме поканят. 

 Снимки от ревюто!

***********

Признавам, че не се интересувам от марките на дрехите. Обичам спортните дрехи и обичам да се чувствам в дрехите си удобно и комфортно. Марковите дрехи не ме блазнят(заради понякога безбожните им цени), а повече купувам дрехи от магазини, които предлагат по-поносими цени на дрехите. Пазарувам от няколко магазина, дори познавам собствениците им(или продавачите) и знам какво качество ще ми предложат.

 

Един коментар to “Прет-а-порте есен/зима 2008/2009”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Ноемврийско « ВИЛИ - декември 1, 2008

    […] целувки(поради заболяване на актьор). Видях какви  са модните приумици на знайни и незнайни дизайнери. Слушах много и […]

Вашият коментар

