Цветна есен

2 Ноем

Всяка пролет и есен в Пловдивския панаир се провежда изложба на цветя. Обикновенно тези изложения не ми харесват, но ги посещавам с надежда, че нещо по-интересно ще се появи и аз ще го забележа.

заповядайте!

заповядайте!

 
С нагласата, че едва ли ще ми хареса нещо и тази есен в петък следобед все пак реших да отида до Панаира. Имах нужда да си закупя 2-3 рози и луковички лалета, нарциси, зюмбюли за двора, които да насадя и напролет  да ме радват с цветове и ухания.
 
пред входа

пред входа

 
Още пред палатата, в която се провежда всяка година тази изложба ме посрещнаха всякакви видове саксии, сандъчета, кашпи за по-красивото подреждане на цветята в дома, двора, терасата, градината. Различни дръвчета – плодни нашенски и екзотични,храсти, много рози, луковици са строени и чакат  мераклиите.

 
Вътре в 4-та палата ме очакваше изненада гости италианци. Те бяха оформили композиция от красиви палми, зелении познати, но повечето непознати, но ефектно оформени като дръвчета, храсти.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
ehinocactus grusoni

Echinocactus grusonii

   Този кактус Echinocactus grusonii си търси собственик, но до вчера все още никой не желаеше да се раздели с 200 лв. Тази сума е малко за големината на кактуса. За да достигне този размер са нужни поне 10 години и то в оранжерия при специални температура, влажност, слънчево греене… А в двора/ терасата и 20 години няма да стигнат, за да стане толкова голям.(Аз имам такъв и е поне на 15 години, но е сигурно 3 пъти по-малък от изложения)
 
 
берекет

берекет

След разходката вътре вън ви очаква изобилие от драцени, фикуси, азалии, спатифилуми и дори орхидеи. Цените са много поносими. Повечето саксии са между 2 до 4.50 лв. По-скъпи са палма цикас 15лв, орхидея 8.50 лв, бамбук под 10лв…
Ако сте от Пловдив, в утрешният неделен ден можете да посетите Цветната есен. Така хем ще се заредите с красота за очите, хем можете да си купите някое цветенце за дома или луковици за пролетните лалета, нарциси и зюмбюли, а може и кралицата на цветята да стане ваша в различни окраски(дори и синя се продаваше, само 4 лв бройката). А може да видите и това красиво обагрено дърво отблизо.
 Много е красиво.
незнайното красиво дърво

незнайното красиво дърво

Тайно се надявам следващата изложба на цветя да бъде изместена в друга палата, защото има толкова много желаещи да се представят, че 4-та им е станала ужасно тясна.
5 Коментари to “Цветна есен”

  1. Муниконтин ноември 2, 2008 at 14:44 #

    Зарадва ми очите, миличка! Благодаря ти! 😀

  2. keklanka ноември 3, 2008 at 19:39 #

    Хи-хи.. яко е било.. а аз кога е най-хубаво,тогава си заминавам от Пловдив :). всъщност по миналата година кой а ми каже за това изложение.. хамава работа, обичам есента 🙂

  3. вили ноември 4, 2008 at 01:05 #

    😆 😆 😆

  4. keklanka ноември 6, 2008 at 04:13 #

    о-о, връщам лентата, имаше кой да ми каже, тогава Антон Мицев беше в Пловдив баш на панаира на работа, но беше така ошашкан милия.. май и той не беше разбрал за това изложение…

Trackbacks/Pingbacks

  1. Великден! :) « ВИЛИ - април 19, 2009

    […] Подарявам ви цветя от моята реколта! […]

Вашият коментар

