Задачка-закачка

27 Окт

От петък ме хвана липсата… Забравих три дена какво е компютър, работа, че и телефон. Направихме си една малка екскурзия из България. Беше много хубаво! И сега искам да ви задам една гатанка: Къде сме ходили?

Е, няма да ви карам да правите догадки, а с помощта на снимки може би ще познаете.

снимка 1

снимка 1

снимка 2

снимка 2

снимка 3

снимка 3

Кой ще познае първи?
8 Коментари to “Задачка-закачка”

  1. Светла октомври 27, 2008 at 23:51 #

    Търново, Царевец, Етъра, Арбанасии – такива са ми асоциациите, но … ми прилича и на Трявна. Боже колко отдавна не съм скитала насам, натам. Не знам как изглеждат тия места в момента.
    Тия камъни на крепостта не са като на Царевец…
    Чакам да чуя историята.
    Добра загадка 🙂

  2. deni4ero октомври 28, 2008 at 00:15 #

    не ме интересува къде сте били, важното е, че местата са били красиви, особено първата снимка 🙂

  3. вили октомври 28, 2008 at 01:34 #

    Топличко, топличко, Светле! Ще изчакам още малко и ще има разказ. 😛
    @ Деничеро, в България има чудесни и красиви места. А точно първата снимка е на любимото ми място в България. Била съм за три години три пъти, а това е показател за красота, спокойствие и уют, който се носи там. 😀

  4. vilford октомври 28, 2008 at 20:06 #

    Последната снимка и на мен ми напомня на Етъра въпреки, че не съм ходила от дете. Първата снимка прилича на някое селце в Балкана, но нямам представа къде сте били. 😦
    Хубави екскурзийки си правите!

  5. vasilev октомври 29, 2008 at 08:56 #

    Аз да си трая ли 🙂

  6. Дарина октомври 29, 2008 at 11:41 #

    На мен ми прилича на Копривщица или Котел, ама по-скоро Копривщица. А пък надписът на Г.С. Раковски на третата снимка говори за „революционно“ селище, а? Познах ли?

  7. вили октомври 30, 2008 at 00:50 #

    Студено, Дарина, много студено. 🙂
    @Василев, защо си траеш, говори!! 🙂

Trackbacks/Pingbacks

  1. Трявна, Шумен, Етъра « ВИЛИ - октомври 30, 2008

    […] Тази част от дестинацията никой не успя да познае в Задачка-закачка. Светлето беше най-близо с отговора, че камъните от […]

Вашият коментар

