Step by step

24 Окт

Преди 2-3 дена във вестник „Марица“ прочетох интересна статия. Става въпрос за най-дългата екопътека. Тя тръгва от Хвойна и стига до Паранести(Гърция) и е с дължина над 100 километра.

По тази дълга екопътека могат да се видят различни забележителности в Родопите не само в България, но и в Гърция. А това са например „Чудните мостове“, местността Цирикова черква, Орфееви скали, Смолянските езера, каньона на водопадите, Орлов камък, различни пещери по Горното течение на река Арда и през прохода Елидже ще се озовем в Гръцка територия. Там можем да видим най-високите водопади в Родопите Варвара, Лепидас и Ливадитис. Според мен в българската страна забележителностите са повечко.

Всичко това е възможно благодарение на трансграничния проект  „Биоразнообразието в Родопите – предпоставка за създаване на нови туристически продукти“.

 Уви, все още не са отворени гранични пунктове, за да може да се премине от Българската страна на пътеката на гръцка територия и обратно. Е, да се надяваме, че до летния сезон такива може и да заработят. Но кой ще ми се навие на акъла и ще тръгне с мен?

3 Отговора to “Step by step”

  1. keklanka октомври 24, 2008 at 07:19 #

    Аз аз!!! Ние де.. бебе Теди вече ще може да ходи, но май през повечето време щесе носим.. пиии.. как ми текнаха лигите като прочетох за тази еко пътека.. ама дали няма мечки там🙂 Намислила съм аз от доста време да си купувам туристически обувки и сега както са ми пораснали крила да се юрвам барабар с теди и с вили по екопътеки😀

  2. Графът октомври 26, 2008 at 10:06 #

    Уф, как ми се иска да можех да кажа „аз, аз!“😦

  3. вили октомври 29, 2008 at 00:53 #

    Радвам се, че има желаещи да дойдат с мен!!! Що пък да не тръгнем по тази екопътека!

Вашият коментар

