Мелодийки

6 Окт

Днес отново съм на вълна музика. И смятам да продължа да слушам музика в леглото с една чудесна книга. Коя ще е, още не съм решила. В момента имам няколко нови и все още нечетени книги: Закуска в Тифани, Ловецът на хвърчила, Долината на мълчанието, Жената в бяло и дори Сексът и градът. Последната обаче не ми е така интересна, но ще я прочета все пак.

Ето една приятна песничка, която ме зарежда много емоционално.

И от един сериал, който рядко гледам, но е с уникална гледна точка на лекарско съсловие(според мен)

12 Коментари to “Мелодийки”

  1. Le_Grand_Elf октомври 7, 2008 at 00:29 #

    Браво за Тексас, сега ще си пусна и Summer Son

    А относно Мередит Грей и гусин Патрик Демпси, ийехей 😛

  2. вили октомври 7, 2008 at 00:47 #

    И аз си я пуснах и плановете ми за вечерта може и да се променят. 😀

  3. Le_Grand_Elf октомври 7, 2008 at 00:48 #

    А такааааа =)
    Пак променихме нечии планове 😛
    Надявам се към хубаво! 🙂

  4. вили октомври 7, 2008 at 00:52 #

    Ще видим 😆 , а сега бързо в леглото! 😀

  5. kalina октомври 7, 2008 at 09:41 #

    Вили, „Сексът и града“ я пропусни! Ама сериозно. Използвай времето за нещо интересно. А не си честна да пускаш тука разни красавци като Патрик Демпси, че и моите планове да не се променят. :):):)

  6. UZUMAKI октомври 7, 2008 at 11:37 #

    Стига бе, Демпси е ебаси ординарният тип.

  7. vilford октомври 7, 2008 at 13:54 #

    Вили, октомври ще ти го пишем музикален. Не съм голяма фенка на лекарския сериал, но в него винаги пускат хубава музика. 🙂

  8. Светла октомври 7, 2008 at 14:11 #

    Мен ме кефи, че отново запролетти с тапета!

  9. вили октомври 8, 2008 at 00:51 #

    Засега „Сексът и градът“ го пропуснах(ще наблегнем на реалния). Относно музикалният месец октомври, аз съм ЗА. Музиката присъства във всеки един ден от моя живот и в момента слушам Genesis http://ru.youtube.com/watch?v=lx7ENNe5VhY&NR=1 Послушайте и вие, ако ви харесва. 🙂 🙂
    @ Светле, на есенния песимизъм противопоставям пролетно-лятната идилия. Благодаря за информацията!!! 😛 В момента имам доста работа и ми остава свободно време само вечер късно и съм забутала всички идеи в едно далечно чекмедже. 🙂

  10. Светла октомври 8, 2008 at 15:20 #

    Дай Боже работата да има и да спори, мани ги идеите :))))))
    Както се казва, пари да ти дам, не акъл :)))))))

  11. Le_Grand_Elf октомври 8, 2008 at 20:24 #

    Брейййййй :))))))

  12. вили октомври 8, 2008 at 22:19 #

    Премам пари във всякакво количество – може и малко, но най-добре е в повечко! 😆

Вашият коментар

