Млада, глупава и зелена

3 Окт

Преди много, много години когато бях в седми(или осми) клас харесвах един  съученик. И той ме харесваше и бяхме както се казва гаджета. Ходихме на кино и си държахме ръцете. Дори не се целувахме. Кой беше този мой съученик сега не помня. Означава,че не е било нищо особено щом нямам някакъв спомен. Или както се казва детска работа. Интересно е друго, че винаги когато чуя песента на Щурците „Две следи“ аз си спомням за това мое „влюбване“ и как ме разплакваше песничката. Защо все пак имам някакъв спомен и той не е свързан с конкретен човек, а с някаква объркана ситуация?

А Щурците и сега ги харесвам, но не ме разплакват.  😀

6 Коментари to “Млада, глупава и зелена”

  1. Le_Grand_Elf октомври 3, 2008 at 00:10 #

    Ааа, Вили извади от сериозно емоционалните си оръжия :)) Не така преди лягане! На сутринта като стана, да не са ми подути очичките от много хлипане вечерта :)))

  2. вили октомври 3, 2008 at 01:03 #

    Няма, Елф, няма! Ето ти нещо по нежно, като за нощ! 😉 http://ru.youtube.com/watch?v=rBuTPweCvQ4&feature=related

  3. vilford октомври 3, 2008 at 09:24 #

    Aз съм си сложила ограничение на history-то 10 години назад, та не помня какво е било в 7-8 клас. 😦 Но песничката ми е от любимите!

  4. astilar октомври 3, 2008 at 13:51 #

    🙂 Аз пък много искам да се върна назад в спомените и не ми се получава. А там е останало нещо, което би ми било много полезно за бъдещето. 🙂
    Вили, разказваш ли на дъщеря си за тинейджърските си години?

  5. вили октомври 3, 2008 at 23:29 #

    @ Астилар, аз без да искам се сещам за неща, които са се случили. Ако желая да си припомня нещо не винаги ми се получава(но си докарвам главоболие 😦 ). Не, не разказвам за тийн годините си или много рядко. И то защото в нейните очи ние сме задръстени и само мърморим. 😉
    @ Адаш, като дойдеш на моите години ограничението само ще падне и с умиление ще си припомняш за някои нещица. 😉
    Сложила съм си ограничение да помня само хубавите моменти и спомените ми са незабравими!! 😀 😀

  6. deni4ero октомври 4, 2008 at 00:28 #

    лошо нещо са тва ограниченията … аз по принуда си бях сложила ограничение и сега нищо не помня от 8-ми клас нагоре …

Вашият коментар

