ВЯРА

20 Септ

               ВЯРА

Какво е вярата в човека?

Вода и въздух, хляб насъщен,

обтегната пред теб пътека,

подслон, що топло те прегръща

със чист покой и светлина,

с ненарушима тишина.

               Мария Грубешлиева

 

Вярвам, че утре ще е един хубав ден. Вярвам, че в неделя няма да вали. Вярвам, че ще видя Перперикон и  култовото тракийско светилище. Вярвам, че ще си изкараме чудесно с братчето и снаха ми. Вярвам, че ще видя и кумата си.

Вярвам, но дали ще се случи всичко това?

13 Коментари to “ВЯРА”

  1. Жени септември 20, 2008 at 10:18 #

    Пожелавам ти го 🙂
    А на Перперикон еее….. вълшебно 🙂

  2. kalina септември 20, 2008 at 11:45 #

    Вили, надявам се да не вали, защото на Перперикон не съм ходила никога и очаквам като се върнеш много снимки. Весело изкарване.

  3. гравитон септември 20, 2008 at 19:23 #

    Ще бъде! Животът е твърде кратък за да бъде мрачен!(sun)

  4. вили септември 22, 2008 at 00:19 #

    Ще има статия с разказ в снимки каква я свършихме. Перперикон и кумата не видяхме, но посетихме други забележителности. И имаше слънце!!! 😛

  5. Le_Grand_Elf септември 22, 2008 at 01:27 #

    И някой, някъде там е бил наречен зиморничав 😛

  6. vilford септември 22, 2008 at 20:55 #

    🙂 хубаво стихотворение

  7. вили септември 22, 2008 at 22:39 #

    @ Елф, защо издаваш? 😀

  8. Le_Grand_Elf септември 22, 2008 at 23:12 #

    Защо?! Защото:

    „Даваш ли, даваш балканджи Вили, хубава Тийнейджърка на елфска вяра?“

  9. вили септември 22, 2008 at 23:36 #

    НЕ!!! Не давам „хубава Тийнейджърка на елфска вяра“. Има време. Да порасне, да и дойде ума в главата…
    А ти гледа ли снощи Леголас?

  10. Le_Grand_Elf септември 22, 2008 at 23:42 #

    Защо й е ум в главата… аз за какво съм?! :))

    Мне, Леголас е слаба работа! 😛
    А и… гледал съм го вече!!! Хихихи 🙂

  11. вили септември 23, 2008 at 00:03 #

    Верно!!! Ти си умен за трима, ама нека да поотрасне още. Едва на 14 е има да учи, да учи…. 😀
    Е, и аз бях го гледала, но снощи ми беше интересно да го гледам отново. Но третата серия или не съм гледала или нямам спомен… 😉
    Попитах, защото нали си Елф и той Елф…

  12. Le_Grand_Elf септември 23, 2008 at 00:20 #

    Ай… 14 – ясно що я криеш :))))))))))

    Гледай, гледай… той хубав филма!

    Третата серия?! 4 часа свободни ако имаш, и разбира се и търпение – ще се нагледаш на красоти 😛

    И да не забравите феноменалната хобит-гей сцена:

    – Mr. Frodo…
    – Saaaammmm…

    :)))))))))))

  13. вили септември 23, 2008 at 01:19 #

    Ауууу! Ясно не съм го гледала!! 😆 😆

Вашият коментар

