ЧУДЕНКА

17 Септ

Върти ми се една мисъл в главата тези дни. Мисля, мисля и нищо не измислям. Става въпрос за продажби през Интернет.

В тази област съм доста боса. Разглеждала съм сайтове за продажби на различни стоки, но никога не съм се изкушавала да си купя нещо. Да вземем една дреха – блуза, риза, панталон… ако не се облече как да знам, че това е моята дреха. А дали ще улуча размера? Или да вземем обувки. Без да пробвам купувам и после се оказва, че са малки или големи, тясни, или широки… Списъкът на нещата, които биха ме възпряли да си купя дреха или обувки е доста дълъг. 😦

Разглеждала съм и GSM. Не съм си купувала през виртуален магазин. Обаче бих могла. Бих купила сигурно и нещо друго като мебел или кола, къща( с условието, че все пак ще отида да я разгледам). Всъщност последната кола 🙂 , която си купихме преди 3 години я видях на снимка в някакъв сайт и още на другия ден я купихме.

И всъщност мисълта, която ме тормози е, че ми предложиха да направя сайт за продажба на обувки през Мрежата. Една дама се опита да ме убеди, че младите пазарували само по този начин и ще е крачка напред за бизнеса. Но аз не пазарувам по този начин  и затова явно все още се чудя.

Знам, че в крайна сметка ще направя това, което трябва. И все пак ще ми дойде добре ако споделите с мен дали пазарувате напредничаво или като мен назадничаво.

8 Отговора to “ЧУДЕНКА”

  1. deni4ero септември 18, 2008 at 01:01 #

    то не ти пречи да си направиш сайт, те младите да си пазаруват така 🙂 Но, факт е, че много хора така си набавят необходимите неща. Познавам такива хора, които така пазаруват дори дрехи за децата си. Виж, за обувки ми е малко странно, при условие, че вски си прави номерацията едно към гьотере, но нали не ти ще купуваш он лайн 🙂

  2. kalina септември 18, 2008 at 08:01 #

    Честно казано Вили, никога не бих си купила нещо, което не съм видяла на живо. Струва ми се малко странно да си купиш нещо без да си го пробвал. Зная, че много хора правят така, но аз не съм от тях. А на теб ти желая каквото и да решиш да правиш – да не се отървеш от късмет.

  3. Графът септември 18, 2008 at 12:46 #

    Според мен няма универсално решение. Има стоки – книги (редовно купуваме по този начин), бяла техника, различни уреди – които е много по-удобно да се купуват през интернет. Най-малкото се прави „обиколка” на много „магазини”, която иначе би коствала много часове. Но за дрехи и обувки и аз като Вас мисля, че не е особено практично. За тях е важно не как изглеждат сами по себе си, а как изглеждат върху вас. Конкретно за обувките не е само номерът важен за да са удобни.
    Но все пак, ако това не Ви коства инвестиция, нищо не пречи да опитате. Щом има „такава мода”. Нали казват, че за всеки влак има пътници… 🙂
    Успех Ви желая!

  4. вили септември 19, 2008 at 00:16 #

    Благодаря ви за изказаните мнения!!! 🙂
    Така си е, номерацията в обувките е едно към гьотере, но има и друго. Ще трябва инвестиция в склад за наличности, човек за опаковане и изпращане, а и проблема с гаранциите също не е малък…
    Така, че в момента дискутираме въпроса за този тип продажби с нашия доставчик и ще разберете какъв ще е изхода.
    😆 😆

  5. Светла септември 19, 2008 at 09:05 #

    http://corida.911.bg/a2/firm.asp?id=5074

    аз често си копувам от тук.
    Но, знам къде са им магазините и мога, ако стане нещо, да отида да сменя.
    Сяйта ми дава възможност да им разгледам внимателно стоката.
    И да видя за намаленията.
    Не съм сигурна, че това ще вдигне рязко оборота,
    ама поне е добра реклама за магазина и стоката ти.
    А за номерата, когато се обаждам, почти винаги, самата продавачка ме ориентира и казва:
    този модел, номерата му вървят по-малки или обратното, или си отговарят точно.
    Ако искаш звънни им, направи се на клиент и виж как те са решили проблемите, които те мъчат.
    Успех!

  6. vilford септември 19, 2008 at 10:02 #

    Изпращам ви отливка на крака си. Моля, доставете ми подходящи обувки. По възможност да стават и за ски, и за опера.
    Предварително багодаря: Клиентка
    😀

  7. вили септември 19, 2008 at 22:43 #

    Ха ха ха!! Ей, че изобретателна клиентка!!!И на всичкото отгоре и знае какво иска. Обожавам такива хора!!!! 😉
    @ Светле, благодаря!! Това е добра идея. Точно затова и реших да ви запозная с моите терзания, защото знаех, че ще ме насочите както трябва!!! 🙂 🙂

  8. Светла октомври 7, 2008 at 14:10 #

    Обадих се Виленце и ми казаха, че гаранцията им е по БДС – 1 месец. Нямат практика да издават някаква специална гаранциоонна бележка. Но ако съм желаела и това можело да стане. Щяло да пише гаранция ! месец.
    Работят с куриерска фирма и клиента си плаща доставката. Примерно за ботуши излиза около 14 лв, защото заплащаш на килограм. ако искаш имаш пшраво на смяна, но пак клиента си поема куриерските. С наложен платеж работят. доставката се плаща на место.
    🙂
    толкова се сетих да разпитвам

Вашият коментар

