Отново на училище

14 Септ

Днес есента напомни за себе си. Напомни, че ненапразно се казва, че учениците тръгват на училище наесен. Календарно погледнато е лято и до вчера, включително беше, но днес е вече хладно, облачно и ветровито.

Утре всички ученици ще отидат в новите или старите си училища, за да открият началото на поредната нова учебна година. Ще се срещнат със съучениците си, с учителите си и ще са изпълнени с надежда за една успешна година. Дано всички да се срещнат тази година с учители, които желаят да бъдат такива и които се раздават 100% на децата.

Искам да поздравя с тази песен моята кума Ева(която  чете писанията ми от време на време и да й напомня – тя си знае какво), Мария(която е помощник директор в техникума, в който учихме с удоволствие 4 години), дъщеря ми и всички тези, които по някакъв начин са обвързани с датата 15 септември.

20 Коментари to “Отново на училище”

  1. Le_Grand_Elf септември 14, 2008 at 18:49 #

    Хайде, честито им на учениците!
    А този филм със Сидни Поатие е страхотен!

    Спомням си последно като го гледах (преди доста години)… си направих една голяма тава спагети!

    И я изядох цялата, хахахаха :))

  2. вили септември 14, 2008 at 19:31 #

    Това за спагетите ми хареса. Искам и аз.
    А ти, Елф, преди достата години не си ли бил малък за да готвиш???? Още една хубава черта от теб(много харесвам мъже умеещи и обичащи да готвят. Моят готви само скара!!!)
    8) 8)

  3. Le_Grand_Elf септември 15, 2008 at 00:04 #

    Малък ?! 🙂

    На 15-16 да съм бил… Но е възможно и преди това всъщност, чакай…

    9-ти клас – 14, мда, някъде там 🙂

    П.П. Хубав нов изглед – директно към ресторанта :))

  4. вили септември 15, 2008 at 00:24 #

    Уж вечерях, а какви мисли ми се въртят в главата – пак за ядене! 😛
    Смених си и аватара, не е свързан с ядене… 😉
    Ще си пусна http://ru.youtube.com/watch?v=E77kGyg_sjU и току виж ми се прииска нещо друго…

  5. Le_Grand_Elf септември 15, 2008 at 00:28 #

    О, песента си е супер!
    А аз като се има предвид, че така и не вечерях… от няколко часа кандърми и юдурми – май сега ще посетя хладилника 🙂

  6. вили септември 15, 2008 at 00:34 #

    На бегом към хладилника, а може и към печката!!!! Храната правела борбата, казват. Коя борба, не знам) 😉

  7. Диана септември 15, 2008 at 21:44 #

    ХА ХА – и на мен ми се доядоха спагети – без връзка с 15 септември 😀

    А учениците и учителите и аз ги поздравявам!

    А спагетите – напоследък ги правим с кюфтета. Не просто с кайма, а с кюфтета, понеже така са във филмчетата на Дисни: Лейди и Скитника – спагети с кюфтета още на корицата. 102 далматинци – спагети с кюфтета в ресторант, който Анди нарече МакДоналдс. Изобщо, доста сме се поамериканчили.

  8. вили септември 15, 2008 at 23:09 #

    О, Дид, добре дошла и при мен! Много интересни спагети – не съм правила такива. Ще трябва да пробвам. 😉

  9. Le_Grand_Elf септември 15, 2008 at 23:16 #

    Абе, от много надничане в чуждото канче, сме изкрали много рецепти за правете на пустите му макарони и накрая какво?! Всеки си има фамилна рецепта за спагетоните, хахаха :))

    Диди, това ми хареса… напоследък ги правим с кюфтета. Не просто кайма, а с кюфтета

    Хахаха…

    Между другото, не знам дали сте се поамериканчили, защото… кюфтета, американците имат ли кюфтета?! Смисъл, те май само бийф ядат или разни други вежди говежди :))))

  10. Диана септември 15, 2008 at 23:20 #

    Не ме карай да ти сканирам корицата на Лейди и Скитника! Малки кюфтенца в доматен сос – и смятам утре да направя!

  11. Le_Grand_Elf септември 15, 2008 at 23:25 #

    Ама… не е така :))
    Тяхното кюфте го водят „meat ball“ – „мръвчена топка“ :))

    Това имах предвид 🙂
    А и остави корицата, кой знае кой български художник от Егмонт я е пригаждал, моля те 🙂 Хахаха… А може ли в една паничка и за мен, хах?!

  12. Диана септември 15, 2008 at 23:29 #

    Разбира се! Дай и рецептата, ако я знаеш – как се прави тази мръвчена топка

  13. вили септември 15, 2008 at 23:57 #

    Елфа отиде да готви и след малко ще получиш с куриер мръвчени топки..

  14. Le_Grand_Elf септември 16, 2008 at 00:08 #

    @вили:
    Ммм, не знам защо… но пред мен очите ми премина финалната сцена от „7едем“ 🙂

    Нямам представа дали си го гледала (с Морган Фрийман, Брад Пит, Гуинет Полтроу и Кевин Спейси)! Обаче куриер, доставящи мръвки (независимо дали са на топки) малко ме… брр… хаха :))

  15. вили септември 16, 2008 at 00:13 #

    И аз не знам дали съм го гледала.
    И аз в последно време прекарвам доста време на компа и рядко се хващам да гледам нещо по ТВ. 😉
    Видяли сешно ти стана от идеята да разнасяш мръвчени топки.. Ха де! 😆 😆

  16. вили септември 16, 2008 at 00:15 #

    Видях ти поста за 7едем. Не съм го гледала. Заинтригуваме. Харесвам Морган Фрийман и ще го потърся да го погледам някой ден

  17. vilford септември 16, 2008 at 15:25 #

    Вили, че какво му е лошото, мъжа ти да готви само скара (и моят е така) – знаеш си, че като кажеш: „Днес ще готвиш ти!“ за вечеря ще има мръвка.
    Много одобрявам новия ти аватар!

  18. вили септември 17, 2008 at 00:27 #

    😆 😆 😆
    и пържи риба прекрасно!

  19. raly октомври 9, 2009 at 15:06 #

    kade e otnovo na uchilishte ptsen za 2 klas

Trackbacks/Pingbacks

  1. 2010 in review « ВИЛИ - януари 2, 2011

    […] Отново на училище September 2008 19 comments […]

Вашият коментар

