До ре ми

14 Септ

Настроението ми в момента е слънчево и ми се пее, танцува….

2 Коментари to “До ре ми”

  1. Le_Grand_Elf септември 14, 2008 at 01:19 #

    Поради скорошните открития на Вили по мой адрес, все още не знам къде и колко съм желан (не знам?!), затова ще опитам с това:

    :)))

  2. вили септември 14, 2008 at 01:28 #

    Елф, какви са тез съмнения в твоята главица? Аз да не би да съм расла в саксия? Сериозно, винаги си добре дошъл, а аз ще те посещавам и на двете места. Благодаря за поздрава!!!! Целувки! 8)

Вашият коментар

