ЛЯТО, ЛЯТО…

5 Септ

Свърши морската ми почивка 😦 , но всички си знаем, че приятните и лежерните отпускарски дни бързо, бързо се изнизват. Сега предстои началото на новата учебна година, която очаквам със смесени чувства. Докато дойде тази сакрална дата, да се наслаждаваме на последните лятни дни и да се надяваме на дълго и продължително циганско лято.

4 Коментари to “ЛЯТО, ЛЯТО…”

  1. Le_Grand_Elf септември 5, 2008 at 15:19 #

    Учителко любима

    Учителко любима, вече не съм дете,
    А личност, която следва своята мечта.
    И въпреки това в мене бие детско сърце
    И ти остави в него една топла следа.
    Учителко любима, ако не беше ти
    Да ме научиш да пиша и чета,
    Тогава нямаше да сбъдна дори
    И една съкровена моя мечта.
    Учителко любима, помниш ли кажи,
    Как пяхме “Прости ми прегрешенията!”,
    Прости ми и на мен,п рости ми ти
    За болките и обвиненията.
    Учителко любима, не забравяй ти,
    Онова малко палаво момиче, което
    Вечно се усмихваше с тъмните очи
    И вдигаше врява чак до небето.
    Учителко любима, прости за раните,
    Които солихме ние всеки ден.
    Не се сърди и подай си дланите,
    Че всеки от нас на тях е подчинен.
    Учителко любима,благодаря за това,
    Че от палаво момиче, ти човек ме направи.
    За всичко, учителко, аз благодаря
    И моля те не ме забравяй!

  2. deni4ero септември 6, 2008 at 00:15 #

    Елфчендро, не преставаш да ме изненадваш 🙂

  3. вили септември 6, 2008 at 00:25 #

    И мен, и мен! Не успях да измисля подходящи рими за прекрасното стихотворение, затова приеми поздрави и целувки(срамежливи) 😉

  4. Tracie септември 15, 2011 at 16:07 #

    Good Morning!!! your web-log is absolutely funny!!!! Im pretty sure I am coming back to read blogposts,

Вашият коментар

