СТРАХОВЕТЕ

14 Авг

Всички имат своите страхове. Известни, неизвестни, ти и аз страхуваме се понякога от смешни неща, но страхът е по-силен от нас и трудно можем да се преборим с него. Аз се страхувам от мишки, змии и тясни помещения, например асансьор. Общо взето всеки един от тези страхове съм преборила, но змия все още не съм се престрашила да пипна. Изпитвам ужас, че ще пипна нещо ужасно студено. А дали е така?

Страховете на звездите не са по-различни от нашите фобии.

Дженифър Анистън, Упи Голдбърг, Дрю Баримор, Колин Фарел мразят самолетите. Ужас от открити пространства изпитват Маколи Кълкин, Дарил Хана, Ким Бейсиджър. А Мадона се плаши от гръмотевици, Киану Рийвс – от тъмнината. Мишел Пфайфър има фобия от вода(а как се къпе?) Джони Деп се страхуваот паяци, призраци, мъртъвци и дори клоуни(смята, че зад маската се крие истинско зло). Никол Кидмън мрази пеперуди, Роби Уйлямс има страх от анимационни филми. Още от малък се е криел, а при появата на Скуби Ду – изпада в паника. Бори се с този свой страх и дори озвучава “Търсенето на Немо”, не не се решава да го гледа в салон.

Безстрашната Кристина Ричи от “Семейство Адамс” се бои да плува в морето(заради ужас от акули), в басейн също не влиза(ще се отвори подът и ще доплуват акули във водата) и най-странната й фобия от стайни цветя(те били мръсни и ще я изцапат). Били Боб Торнтън не понася антики(дори би седнал на земята, но не на хубав античен стол). Матю Макхонъхи се плаши от тунели, въртящи се врати. Андре Агаси – паяци, а Брад Пит не понася акули. Хлебарките са неприятни за Скалет Йохансон.

А вие имате ли фобия? И как се борите с нея?

5 Отговора to “СТРАХОВЕТЕ”

  1. Жени август 14, 2008 at 10:00 #

    Аз съм безстрашна😀
    Е, добре де, малко ме е страх от коли, но откакто съм в София почти го преодолях този страх. И все пак като ме вози някой, съм най-сигурна, когато това е тати🙂

  2. vilford август 14, 2008 at 11:56 #

    Браво на Жени!
    Аз има страх от височини – направо се вцепенявам! Не умея да плувам, така че страхът ми от „дълбокото“ е разбираем. И изпитвам типичната погнуса от насекоми. Има доста неща върху, които да поработя, хммм!

  3. Дарина август 15, 2008 at 12:33 #

    Знаеш ли кога биват преборени страховете? Когато се изправиш срещу тях, но до теб да има човек, на когото вярваш да те води и подкрепя. И мен ме беше страх от змии, паяци и гадини. Но Виден ми помогна – виждала си снимките от блога ми и знаеш, че у нас имаме паяк. Довереният човек ти действа като авариен изход – продължаваш въпреки съпротивата на волята си, защото знаеш, че по всяко време можеш да се откажеш и има кой да те защити(или прегърне).

  4. вили август 15, 2008 at 19:50 #

    Как да не съм съгласна с теб,Дарина, като знам, че това е самата истина. С Човек-любим до теб всичко е по-лесно, по-просто и най-важното безстрашно!😉

  5. vasilev август 19, 2008 at 13:17 #

    Хехе, Джони Деп се страхува от това зад маските. Та аз не съм го гледал във филм където да не е покрит с тонове грим🙂
    А страховете… ако ги няма с какво ще си вдигаме адреналина😉

Вашият коментар

