ПЕСИМИСТИЧНО

11 Авг

За уикенда  пътувахме към Сливен и по пътя забелязах, че щъркеловите гнезда са празни. Така беше и на отиване и на връщане. Дори в село Самуилово(край Сливен), което се слави с музей на щъркела и дори се води като резерват на щъркелови гнезда, нямаше дори кьорав щъркел. А това ме навежда на песимистичния извод – Лятото си отива и идва Есента. А аз още дори не съм ходила на море! И сме едва 10 август!

Защо лятото толкова бързо се изтърколва – докато се обърнеш и свикнеш с жегите и ето ти то си е тръгнало????

6 Коментари to “ПЕСИМИСТИЧНО”

  1. Диана август 11, 2008 at 23:32 #

    А, не! Не може вече да са тръгнали! През деня са някъде из полето – за храна. По блата и оризища съм ги виждала и в слънчогледови ниви. Не може вече да идва есента, та аз дори не съм мърдала от София още!

  2. Жени август 11, 2008 at 23:55 #

    Може, за съжаление може. По мои скромни наблюдения към 15 август потеглят 😦 Ама идва циганско лято, така че спокойно…
    Ди, и аз още не съм мърдала сериозно от София, тъй че идеално те разбирам.

  3. вили август 11, 2008 at 23:56 #

    Да и аз така мислех. Но, уви – няма ги. Явно есента ще дойде малко по-рано, а аз ще ходя на море края на август….. 😦

  4. Диана август 11, 2008 at 23:59 #

    Ше ме накарате да се разходя до магистралата да видя има ли щъркели! В тази връзка – вчера ходих до Народната библиотека да я снимам – даже и дъжд ме валя: ето – http://picasaweb.google.bg/panaira.na.vira/Bibliotekata

  5. Жени август 12, 2008 at 00:23 #

    Знам, че още е рано и на дневен ред е морето, ама аз за тази песен се сетих, пък е хубава http://www.vbox7.com/play:85e5d78d

    А снимките още сутринта ги видях 😉

  6. вили август 12, 2008 at 00:27 #

    😆 😆 😆

Вашият коментар

