ЧРД НА БРАТ МИ!!!

1 Авг

Утре, 2 август моето братче има рожден ден. Нека да ни е жив, здрав, усмихнат, спокоен, щастлив, весел и винаги заобиколен от хора, които го обичат, уважават. Нека след най-много 9 месеца да се сдобие с наследник. Това  мое пожелание го казвам тайно, за  да стана леля и аз най-накрая. Дано да се сбъдне  и да ме чуе този, от който зависи това.

Любимата му група ще звучи и ще го върне в дните младежки!

Честит Рожден Ден!

3 Отговора to “ЧРД НА БРАТ МИ!!!”

  1. Графът август 1, 2008 at 09:49 #

    Моето искрено пожелание е да се сбъднат всичките пожелания на бъдещата леля!
    Да е жив и здрав!

  2. Диана август 2, 2008 at 13:57 #

    Честито на брат ти, Вили! И аз му пожелавам твоите пожелания да се сбъднат.
    Нали си говорихме за този рожден ден на Тайната тераса, и сутринта, като видях, че е втори август, си помислих – днес някой имаше рожден ден! Ама не можех да се сетя кой😀 И ето – чак сега разбирам защо ми е влязла датата в главата.

  3. вили август 3, 2008 at 23:13 #

    Благодаря ви!!!😆😆 Дано!!!😉

Вашият коментар

