SCATMAN

28 Юли

Обичам да се ровя в You tube и да търся песни на любими мои изпълнители. Понякога ненадейно и за мен излиза някоя песен или певец, които съм забравила или не съм знаела името им. Така и днес търсейки песен на Blue се появи в списъка с песни нещо позабравено. Scatman John. Преди доста години, макар и да не помня колко отдавна беше имаше една песничка, която е лека, приятна и неангажираща. И може да се запее почти веднага. Певецът, който я изпълнява не блести с особени музикални качества, а и външният му вид е далеч от това, което си представят повечето като си помислят за певец, но песничката беше хит.

Е, съгласни ли сте, че се слуша с интерес! Ето още една и току виж всички сме станали фенове на Scatman.

6 Коментари to “SCATMAN”

  1. Жени юли 29, 2008 at 11:20 #

    Аааа, и аз го помня- песен от ранната ми младост 😉

  2. vasilev юли 29, 2008 at 11:44 #

    И аз го помня. Ама и тогава ми прилачеше на бате/чичо/дядо Стефчо. По-късно със същото идиотско излъчване се появи един чалгар,но не му помня името.

  3. вили юли 30, 2008 at 00:33 #

    Митко Калайджиев! Най-накрая се сетих, ама какво мислене падна….Това е чалгаря с идиотското излъчване. И като го спомена разбрах, че и аз винаги съм го оприличала на него, но не съм го осъзнавала. 🙂

  4. вили юли 30, 2008 at 00:34 #

    А ето и една пародия от „Шоуто на Слави“
    http://www.vbox7.com/play:2d3cbbf2

  5. datonik август 4, 2008 at 15:23 #

    Вили, чалгарят е МиЛко Калайджиев :))

  6. вили август 4, 2008 at 22:52 #

    Благодаря за уточнението, Дарина. 🙂 Не ми е от любимците и се надявам да ми простиш
    😉

Вашият коментар

