СТЕНАТА!?

21 Юли

Е, прибавихме със съпруга ми още една тухличка в съвместните ни години заедно. Цели 18 вече!!! Надявам се да сме здрави и щастливи, доволни и все така обичащи се. Подаръка, който си избрах няма да получа 😦 , но …Прилагам снимчица на моето желание – подарък .

11 Коментари to “СТЕНАТА!?”

  1. Жени юли 21, 2008 at 09:34 #

    Най-искрено ти пожелавам да се сбъднат надеждите ти 🙂
    За Подарък: не плачи- догодина 😉

  2. Светла юли 21, 2008 at 12:17 #

    Мечтите именно като мечти имат неповторим чар, така, че не съжалявай много.
    Толкова други дребни радости ще намериш да те усмихнат,
    ами тези 18 години – са си подвиг
    и показват, че със сигурност умееш и ежедневните радости да цениш.

  3. deni4ero юли 21, 2008 at 14:29 #

    честито 🙂 Още много години заедно и щастливи! За какво ти е тая мазна кола? Я един хубав запорежец си вземи, нито ще му трепериш, нито нищо …

  4. Диана юли 21, 2008 at 15:53 #

    Честито и от мен! Годишнините са хубав празник. Пожелавам ви да сте живи и здрави и един ден да празнувате Златна сватба – с дъщерята, зетя, внуците и правнуците. 😀
    Това е много напред в бъдещето, но съм виждала как се случва – познавам такива семейства.

    А за подаръка, ние си имаме един лаф, когато някой иска твърде много: Няма ли да ти се напукат петичките!

    Да ви издам една малка тайна – днес другата Вили има рожден ден! Тихо, не казвайте на никого!

  5. datonik юли 21, 2008 at 16:36 #

    Бъдете много, ама много щастливи и мен да заразите 😉

  6. вили юли 22, 2008 at 00:13 #

    Благодаря ви, момичета!!!!
    А подаръка беше малко за майтап. В интерес на истината беше спряла пред нас в открит вид. След като паркираха се отвори багажника и се показа тавана на колата и стана нормална. Изведнъж ми щукна да я снимам с телефона, а след малко се прибра и съпругът ми и без думи, само с жест му я показах. Веднага ме разбра и реакцията му беше като вашата. Ще призная не ми е мечта да имам собствена кола, защото няма къде да ходя с нея. И работа и фитнес, и дори главната са ми на 3-4 минути от нас. 🙂 🙂

  7. vasilev юли 22, 2008 at 11:26 #

    Я си поръчай Фиат 500. За мен това в момента е най-симпатичната дамска кола. Няколко пъти по улиците в София засичам едно момиче с червено фиатче и прическа подхождаща на ретро вида му 🙂

  8. вили юли 23, 2008 at 00:29 #

    😆 😆 И ще се подстрижа на сасон!!

  9. vasilev юли 23, 2008 at 10:30 #

    Идея нямам какво е това 🙂

  10. вили юли 23, 2008 at 22:26 #

    Прическа от далееечноооттооо време, мисля 80-те години бе на мода. Щом ще е фиатче и ретро прическа нека да е сасон и мини жуп!
    Така е Vasilev, млад си още и не си чувал за тази прическа, нали? 😉

  11. vasilev юли 24, 2008 at 10:00 #

    Ама за жупа съм чувал, особено като е мини 😛

Вашият коментар

