ЕХ, БАСЕЙН….

14 Юли

Днес, неделя бях на басейн в Хисар, в  Спа хотел \“Хисар\“‘За първи път успявам да отида на басейн това лято! Тръгнахме по обяд и ни направи впечатление празният град. кръстовището преди Панаира бе почти празно, а утре ще се чакат няколко светлини на светофара докато успееш да преминеш.

 И за първи път видях толкова много хора на хисарският басейн(освен него в Хисар има може би още 5-6 и то по евтини). Още на входа жената, която продава билетчетата ни посреща с репликата няма свободни шезлонги, а чадъри никакви. Ужасихме се! Как били път един час да се връщаме или пък да сядаме на тревата на слънце! Ние още не видели слънцето тази година и съответно доста белички не можем да си позволим това. Все пак тя ни дава възможност да се разходим и да видим ще има ли къде да се настаним. Възползваме се и обикаляме, докато едва в единия край между две групички успяваме да се внедрим,  но само на тревичка под едни дебели дръвчета. А след 2 часа точно до нас се освобождават и шезлонги и ние с Деси вече бяхме в рая. Пихме кафе, фрапе и се цамбуркахме до насита.

Тръгнахме си късно и басейна бе почти изпразнен вече. На връщане се спряхме в едно познато заведение и хапнахме си пица. Отново снимах чудесната и живописна каручка. Минахме и през свекървата в Старосел и луната срамежливо ни следваше по пътя до Пловдив.

Опа, то вече стана понеделник. Честита нова седмица! Тежка ще е за мен. Рожденни дни, няколко подаръка, две срещи, записване в Руската и това е само за първите два дена от седмицата, а за останалите не ми се и мисли какво ще ми сервират. Тежко и жежко ще е пак!

8 Коментари to “ЕХ, БАСЕЙН….”

  1. deni4ero юли 14, 2008 at 15:46 #

    ей!

  2. Диана юли 14, 2008 at 23:29 #

    Успешна „тежка“ седмица!
    В Пловдив нямате ли си басейни, или просто в Хисар е по-хубаво?

  3. вили юли 14, 2008 at 23:42 #

    Разбира се, че има и то не малко(сещам се поне за 6-7). Ако ти харесва да ти скачат тийнеджъри и пораснали момчета по главата, ходиш и в Пловдив. През седмицата по бива да си на пловдивските басейни, но откак открих този басейн в Хисар установих, че там и през деня(събота и неделя) може да се плува. А и самите хора посещаващи този басейн са по-културни и възпитани. И много софиянци има също.Те ползват някакви спа процедури и посещението на всички басейни си влиза в цената. А през седмицата – цари приятно спокойствие! 😉

  4. Диана юли 14, 2008 at 23:54 #

    Сигурно е прекрасно да отидеш на „спа“, само дето аз като чуя „спа“ и ми става смешно. Смятам го за поредния префърцунен начин да се вземат/дадат пари. Ако си бях останала рехабилитатор, сигурно сега щях да работя в „спа“ 😀

  5. вили юли 15, 2008 at 00:11 #

    ДА, сигурно е. Това е модерен начин да хвърлиш малко парички. Ходила съм веднъж, два на такива хотели, но съм ползвала само басейн, сауна, парна баня, ароматични душове. Винаги съм искала да отида на масаж, но все не се наканвам. Дори фитнеса, който посещавам има и ползвам 10% отстъпка, но не ми остават пари или пък не съм дорасла до тази глезотия? 😆 😆

  6. Диана юли 15, 2008 at 00:18 #

    На времето беше много престижно за рехабилитаторите да работят в скъпи хотели и да обслужват чужденци. То и сега сигурно е престижно.
    Аз не съм ходила дори на фитнес, но затова пък съм била инструктор по каланетика 😆

  7. вили юли 15, 2008 at 00:47 #

    Аз също не ходя на фитнес. Ходя на аеробика в този фитнес. Деси ме заведе на фитнес един път и ми показваше как тренира и през цялото време ми се подиграваше, че нищо не правя както трябва. А и на мен не ми хареса там. скучно ми е. На аеробиката сме сплотен екип, като семейство и се чустваш съпричастен към другите и е много забавно. А какви купони си правим от време на време!?

  8. вили юли 15, 2008 at 00:49 #

    Каланетика също посещавам при същата треньорка, но 2 или 3 пъти годишно. По ми е забавно на аеробиката

Вашият коментар

