34 НЕЩА ЗА МЕН

12 Юли

Светла, сигурно очаква все още да прочете моята версия на 34 нещица от моя живот. Аз съм изпълнителен човек и ето го моя вариант:

1. Да почерпиш цялото заведение – правила съм го защото имахме кафене.
2. Да изкачиш връх – Мисля, че и това съм успяла да свърша. Връх Ботев е превзет.

3. Да караш Ферари пробно – искам, но все още не съм успяла.
4. Да си бил с някой на свещи в банята – не помня, ноже и да съм била…
5. Да кажеш “Обичам те” и наистина да го мислиш – казвам го всеки ден.
6. Да прегърнеш дърво – Да, да.
7. Бънджи-скок – никога!!!

8. Да посетиш Париж – това ми една от мечтите, замалко да я осъществя преди 5-6 години, ама на ….
9. Да вилнееш цяла нощ и да посрещнеш изгрева – преди много, много години.
10. Да посетиш спортно събитие на огромен стадион – мразя тълпите.
11. Да спиш под открито небе – за малко може и то по светло…
12. Да наблюдаваш метеоритен дъжд – редовно, летата, когато съм била на гости на леля ми в село улучвахме множеството падащи звезди

13. Да се напиеш със шампанско – с коняк веднъж и имам бяло петно!
14. Да избухнеш в смях в неподходящ момент – сигурно ми се е случвало…

15. Да участваш в побой – като тийнеджърка ми се случи веднъж.

16. Да се отървеш от работа без наистина да си болен – е , когато си си шеф, не става, уви…

17. Да поканиш непознат(а) на среща – не съм!
18. Да участваш в битка със снежни топки – да, правила съм го и пак бих!
19. Да се изкрещиш силно колкото можеш – ?!
20. Да изживееш някоя своя тайна фантазия – о, …!
21. Да наблюдаваш слънчево затъмнение – веднъж или два пъти.
22. Да биеш дузпа – много играехме в часовете по физическо футбол. Бяхме много добри!!! 
23. Да се справиш със задачите от три седмици в три дни – никога не ми се отдавало.
24. Да танцуваш като откачалка, без значение кой те гледа – !?
25. Да говориш цял ден с чужд акцент – това не е за мен.
26. Да си наистина щастлив в собствения си живот, било то и само за момент – има една японска мъдрос: щастието е като здравето – ако  не го забелязваш значи го имаш.

27. Да имаш два харддиска в компютъра си – два са!

28. Да си харесваш работата във всяко отношение – да и не.

29. Да се погрижиш за някой, който е пиян – случвало ми се е май

30. Да притежаваш достатъчно пари според собствената си преценка – те никога не са достатъчни

31. Да имаш откачени приятели – имам диви и освободени, но откачени?
32. Да участваш в демонстрация – не съм все още
33. Да се разхождаш в полунощ на плажа – и то не един път!!

34. Да страдаш от любовна мъка по-дълго, отколкото е била самата връзка – била съм нещастно влюбена и след години разбрах, че и той е ме е харесвал. След две срещи разбрах, че не е за мен!

3 Отговора to “34 НЕЩА ЗА МЕН”

  1. Диана юли 12, 2008 at 14:17 #

    И аз обещах да опиша моите, но чак сега разбирам всъщност в какво се състои играта😀
    Едно от тези неща съм го правила стотици пъти. Бях забравила и не очаквах да го прочета в този списък (хихи)

    Завиждам ти за точки 1 и 2😀

  2. Светла юли 13, 2008 at 21:48 #

    Виленце,
    чета и си мисля,
    че това е приятен начин да разберем дребни, дори и злободневни неща едни за други и това ми харесва.
    Чувствам се като на лафче на пейката пред къщата.
    Даже си мислих, че ако и друг се навие можем да си измислим останалите 34 неща, „които човек трябва да направи през живота си“ и това ще бъде освен интересно, а и полезно упражнение.
    Благодаря за откликването!

  3. вили юли 13, 2008 at 23:22 #

    😆😆😆

Вашият коментар

