БИЛИ ЛИ СТЕ БАЛЕРИНКИ?

12 Юли

Една снимка, която открих снощи ме хвърли в размисъл. Защо ние, малките момиченца, искахме в нашето детство да ставаме балеринки? Бяхте забравили, нали? И аз. Но тази черно-бяла снимка ме върна толкова много години назад. Тук съм в I клас в 3-то ОУ в град Сливен(втората от ляво на дясно и седнала). Не помня никой от класа, освен една приятелка Виолета. В този клас съм била само две години и след това се преместихме в друг квартал. Не помня и името на първата си класна. Срамувам се, но това е факт. Помня друго, че исках да бъда балерина и майка ми ме заведе в читалището където имаше балетна група. Оказа се, че сме закъсняли с 2-3 седмици и затова не можели да ме запишат. На следващата година се оказа, че вече съм стара. Аз, стара! И то едва на 8 години! Така балетното изкуство изгуби един талант, една  нова Маша Илиева. А сега дали има балетни групи или има само модерен и джаз балет? Аз съм чувала само за модерните балети, а класически освен в пловдивското балетно училище май няма на друго място. Определено мога да кажа, че джаз и модерен балет може да се профилира след като се изучат основите на класическият балет. Но аз съм профан и явно съм невежа в  тези изкуства. Да оставим балета на балерините и балетистите и да се наслаждаваме на тяхното изкуство.

 

4 Коментари to “БИЛИ ЛИ СТЕ БАЛЕРИНКИ?”

  1. vasilev юли 15, 2008 at 16:16 #

    Балеринка не съм бил, но съм играл Дядо Мраз, Снежен човек, някакво овчарче… абе имаше и други превъплащения 😀

  2. вили юли 15, 2008 at 23:32 #

    Щях да се учудя ако си искал да бъдеш балеринка, но пък нямаше да ти противореча. Може да си бил момиченце като малък. И явно актьор си го раздавал.

  3. vasilev юли 16, 2008 at 09:56 #

    Ами не по собствено желание 🙂 Караха ме 🙂
    А като малък ми беше интересно какво има на балеринките под поличките 😉
    Сетих се за едно бебче в магазин за бельо. Едно момиче, с което все още не бях спал ме вкара почти на сила в магазин за дамско бельо. Беше ми неудобно още като влязох, но когато започнаха да обсъждат размера на едни дантелени гащички за които беше спестено доста материал направо щях да се изчервя. Вярно момиченцето беше мъничко с едно сладко малко дупенце, но наистина ми се стори, че това ще и е недостатъчно 🙂 Както и да е. Чудех се на къде да погледна и тогава фиксирах едно бебче – изглежда момченце. Ниско пред витрината имаше от тези пластмасовете манекени – инвалиди – без ръце и крака. Хлапенцето едвам ходейки се позавъртя около манекена с интерес и после лепна ръце върху пластмасовите му гърди. Щях да се скъсам от смях. Продавачките също го видях и започна едно хилене и шегуване. Чак тогава се отпуснах 😉

  4. вили юли 16, 2008 at 23:46 #

    Ха ха ха. Абе, Vasilev, покрай теб много жени се навъртат. С нещо ги привличаш ти. И в блоговото пространство, на ралито в Боровец и Катето астра…. А под полите има гащички, но не като тези дето си гледал в магазина, а от тези като кюлотки на баба, т.е. по-нормални.

Вашият коментар

