ЮЛИ – МОРЕ, ПЛАНИНА???

5 Юли

Почти всяка година по това време сме на море или в краен случай сме в трескава подготовка за предстоящото заминаване. Това лято дори не сме планирали къде ще ходим. Ще посетим морето, но кога и на кой от всички хотели?  Събирам впечатления и оферти и се надявам в скоро време да имам ясна представа за морската ни почивка.

Харесвам и планината, но не издържам повече от седмица по чукари и баири. А морето го обожавам. Мога да изкарам цяло лято на морския плаж и няма да ми стане скучно. Мога да стоя цял ден на шезлонг и да гледам синята вода и хората наоколо. Да гледам малките бебешоци, които виждат за първи път безкрайната морска шир и усещат, че водата може да бъде и студена. Да гледам влюбените, които са за първи път заедно на море или шумните тийнеджъри, които са пуснати за първи път с приятели. Да слушам плисъка на вълните или да чувам тишината на спокойното море.

А сега си представете море, плаж, шезлонг, вие и коктейл. Може и компания да си земете по желание, но само от любими хора. Пуснете си песничка красива(ако не ви харесва Sunshine reggae), затворете очи и чуйте вълните и усетете вкуса на коктейла. Хубаво е, нали!

10 Отговора to “ЮЛИ – МОРЕ, ПЛАНИНА???”

  1. vilford юли 5, 2008 at 07:48 #

    O, Вили, как ми се ще вече да съм там! Въпреки, че аз съм като малките деца – събирам си миди и интересни камъчета и джапам само в плиткото, защото не мога да плувам. Но никога не развалям пясъчните замъци на другите дечица. Освен това имам уникалната дарба да сътворя от пясък и миди, която автомобилна емблема се сетиш. Познай заради кого съм развила тази способност.😉

  2. Eisblock юли 7, 2008 at 00:34 #

    След 20-ти т.м. ще Го поздравя виз-а-ви… Инак много не обичам да се пържа на плажа. Под чадъра, така или иначе, пак ставам най-черен от цялата тайфа…

    Хубаво лято и много приятни дни в отпуските, желая!

  3. bulpete юли 7, 2008 at 21:23 #

    И тази година ще съм и на планина и на море.
    Благодаря за музикалния поздрав… интересно е съвпадението! Колега от офиса си закупи албум на датчаните Laid Бack, та загрявахме с тази песен😉

    http://bulpete.wordpress.com

  4. вили юли 7, 2008 at 22:59 #

    Благодаря за поздравите! И аз ви пожелам весело и прекрасно лято!Аз също стоя само под чадъра, едва след 17 часа се престрашавам да се разхождам по плажа. А за съвпаденията, какво да кажа!? Все пак лятното настроение не подминава и най-големия работохолик.
    Адашче, и аз обичам да играя на пясъка(не брой годините ми), да събирам мидички, да си ги нося в Пловдив и накрая в някой зимен ден да хвърля на боклука. Емблемата е май под давление на синчето?

  5. vasilev юли 8, 2008 at 10:39 #

    Аз имам една забележка. Нито съм тинейджър, нито ми е за първи път, но когато отида на море (прявя го през няколко години)сме много шумни🙂
    Весело изарване на лятото🙂

  6. Светла юли 8, 2008 at 19:39 #

    Ох мари майко!
    Представям си го и още как!
    Всъщност на тези си представи лежа.
    От това се храня:)))))
    Май нямам особени реални шансове,
    но знае ли човек!
    Важното е да не спира да мечтае!
    Пък токувиш сме се засекли „случайно“ на някоя синя лагуна:))))))

  7. вили юли 8, 2008 at 22:44 #

    @ Vasilev, и ние сме си шумни, ама е друго като изкараш някой дтуг виновен.
    @ Светле, аз съм сигурна, че ще се засечем. Животът е низ от случайности. Трябва да си измислим кодова дума, за да се познаем като се видим(голи)!

  8. Светла юли 9, 2008 at 11:00 #

    Слънце, въздух и нудизъм,
    здрав и бодър организъм!:)))))))

  9. deni4ero юли 9, 2008 at 16:32 #

    тъй-тъйййй … то и аз лежа на тая кълка със спомените😦😦😦

  10. deni4ero юли 9, 2008 at 16:32 #

    не за нудизма, де … за морето …

Вашият коментар

