ДИМИ

30 Юни

Зловеща катастрофа отне живота на Дими от група „Сленг“. Уви, един млад човек си отиде рано от този свят. Защо сами се изтрепваме? Защо смятаме, че сме безсмъртни и недосегаеми? Защо едно дете ще остане без баща едва на 4 години? Въпроси, въпроси, въпроси….Уви, смислен отговор  няма.

 Мир на праха му.

7 Коментари to “ДИМИ”

  1. longanlon юни 30, 2008 at 16:56 #

    що не се пребия аз?

    вероятно щото не карам с 250 км.час

    пак добре, че не е утрепал още някой, или недай боже някое дете

  2. вили юни 30, 2008 at 17:06 #

    Съгласна съм. Затова и питах защо се изтрепваме сами. Пътувах доста през уикенда и си задавах въпроса защо не уважаваме другия шофьор? Защо бързаме да се срещнем с Дядо господ рано, рано? Ако всеки не започне сам да се променя, няма как да се промени ситуацията по нашите пътища. А по повод тази скорост(250км) не знам как разумен човек би я вдигнал на такъв път. Тези скорости са за друго място.

  3. Жени юли 1, 2008 at 07:50 #

    На мен от вчера ми е много мъчно. И още по-мъчно ми е като изчетох куп злобни коментари из разните новинарски сайтове ;( Наистина безразсъдно е карал и е загинал. А е оставил жена и малка дъщеричка 😦 😦 😦

  4. вили юли 1, 2008 at 23:19 #

    И на мен! Това е животът. Днес си тук, а утре те няма. Затова да мислим, да се радваме на приятелите и семейството си и да не се ядосваме за дреболии, защото животът е един кратък миг и не си струва да се занимаваме с подробности.

  5. astilar юли 3, 2008 at 00:36 #

    Подкрепям коментара на Лонганлон безусловно.

    Не съм чела, нито съм слушала „анализи“.

    Сигурни ли сме, че Дими не се е самоубил?

  6. вили юли 3, 2008 at 00:41 #

    Не ми е идвала на ум тази мисъл. Възможно е, но не можем да проверим.

  7. Светла юли 3, 2008 at 16:11 #

    Аз имам основания да педполагам, че не се е самоубил.
    Първо, не кара с бясна скорост за първи път и за това няма основания да се предполага, че поведението му е необичайно.
    Второ видях го няколко дена преди това и си беше много весел, замечтан и деен както винаги. Човек не се самоубива, когато цъфти, освен ако не е перко!
    А Дими не беше. Освен увереността в добрата си физическа форма, подплатена с невероятни качества за кондиция и внимание, която граничеше със самоувереност и любовта към адреналина,
    за всичко друго,
    беше дори по-скоро консервативен ако не,
    то доста целенасочен, праволинеен и здравомислещ.Дооста странна комбинация, за която не можеш да кажеш с ръка на сърцето „Луда глава“.Познавам наистина шантави хора, които не се интересуват от последствията от шофирането си и карат като все едно са вечни.
    Дими не беше типичен пример за това.
    Все пак това е човек, който докато учеше и завърши медицина, работеше на две места едновременно и създаде „Сленг“.
    Що се отнася до злочестния ден, той е излязал за час, преди да започнат да идват гости за рожденния ден на Дара.
    И не без връзка, на мотора е липсвала изклщчително важна част, което е достатъчна причина да изхвърчи, защото тази част отговаря за това, да се тушират вибрациите и да държи мотора стабилен.
    В това се състои неговата самонадеяност, че е подценил липсата й.
    Пък и човек може ли да знае каква е съдбата му?
    Не ме разбирайте погрешно, избеснявам като видя някой да профучава с каквото и да е покрай мен, пък камо ли с мотор.
    Според мен трябва да има строги санкции, които да карат поне такива разумни хора като Дими, да се съобразяват, въпреки дивата си страст към скоростите.
    Поздрави!

Вашият коментар

