ШОКОЛАД

26 Юни

Обичате ли шоколад?

9 Коментари to “ШОКОЛАД”

  1. Диана юни 26, 2008 at 23:06 #

    Тъкмо днес казах на една приятелка, че всички са луднали по група „Остава“ 😀 😀
    Кажи как мина изпита!
    А шоколад обичаме – и още питаш! Аз с това се изхранвам 😀 😀

  2. вили юни 26, 2008 at 23:22 #

    Върна се малко разочарована. Бил труден, с доста логически задачи. Те не са и силата. Провери си отговорите преди малко и има над 73 точки(не разбрах точно) от 100. Не е лочо, но дали ще стигне? Зависи и от другите и наплива за испанската. Ще разберем другата седмица 3 юли, а най-сигурното е на 11 – класиране първо! Все пак съм доволна, защото на нея БЕЛ и е по-любим и там май по-добре се справи. 🙂
    Обожавам шоколад. А остава открих скоро. Ползвам като втори телефон стария на Деси и алармата за събуждане ми е Шоколад! 😆 😆

  3. Диана юни 27, 2008 at 00:10 #

    Ех, и на мен БЕЛ ми беше по-силният и по-любимият предмет. Математиката – истинско мъчение! Дано да и стигне балът за да влезе. Аз продължавам да си стискам палци!

  4. вили юни 27, 2008 at 00:17 #

    😆 😛 😛 😆

  5. astilar юни 27, 2008 at 00:27 #

    Аз не обичам шоколад. 😦 Много, много рядко ми се случва да се сетя за него. Проблем си е това, щото употребата му някак си (не помня как)повишавала усещането за щастие.
    Хм, може би съм достатъчно щастлива и без да ям шоколад? 🙂

  6. вили юни 27, 2008 at 00:47 #

    Ти си надраснала нас, които сме зависими от шоколада. Но ще намерим и твоят „шоколад“. явно си много, ама много щастлива!! Да завиждаме ли? 😀 😀

  7. astilar юни 27, 2008 at 01:02 #

    Не, няма за какво да завиждате, защото мога да бъда и още по-щастлива. 🙂
    Мисля да започна да продавам шоколад в „магазинчето с две полички“ 🙂

  8. deni4ero юни 27, 2008 at 16:32 #

    това е много любима песен на нашето семейство 🙂 А за Остава а не говорим – бате Спаси е способен да ме подлуди, като пуска само тях 🙂
    astilar, ако щеш ми вярвай, няма по-чудни хора за мене, които не обичат шоколад 😛

  9. Selene юни 30, 2008 at 15:32 #

    Остава рулззз. (: Бтв, изпълнението на тая песен с Деница от Music Idol беше яко. :Ь

Вашият коментар

