ПРАЗНИЦИТЕ НА ПРИЯТЕЛИТЕ

22 Юни

сем. РусевиДнес жената на единственият ми и любим брат има рожден ден. В момента тя не е в България, а в Швеция на гости със сестра си при нейния приятел.

 Миленче, бъди здрава, щастлива и много обичана! Искам вече да ставам леля! Искам, ама много искам!

Нека песента на Марая Кери достигне  до нея макар и в далечна Швеция!  http://ru.youtube.com/watch?v=5tIwOgmm6YI&feature=related

Преди 5 или 6 години, бяхме завели Деси в Сливен при баба и дядо и на този ден направихме изненада на Миленка. Без да я предупредим  отидохме на гости в София двамата със съпруга ми. Брат ми беше в течение със плановете ни, но си траеше и изненадата беше пълна. Смяхме се много, защото тя нещо заподозряла, но не в този мащаб, който и сервирахме, а вечерта си направихме страхотен купон. Вечеряхме в едно заведение точно до СУ( май Кривото се казваше или бъркам), а после се разхождахме из вечерна София. Мила история. Ще ми е приятно някой да ме изненада, но само с добри намерения!!

3 Отговора to “ПРАЗНИЦИТЕ НА ПРИЯТЕЛИТЕ”

  1. deni4ero юни 22, 2008 at 19:36 #

    да ти е жива и здрава и брат ти също🙂

  2. вили юни 22, 2008 at 21:42 #

    Благодаря!😆

  3. Муниконтин юни 23, 2008 at 01:38 #

    И от мен! И ти да си жива и здрава на братчето си!😀

Вашият коментар

