ПОМНИТЕ ЛИ …

21 Юни

Помните ли Боб Фос и филма „Ах, този джаз“? Припомних си наскоро този култов за времето си филм.

А филма „Коса“? Дори съм плакала на финала на филма. Как се променят нашите представи за хубав филм? С нарастването на годините се оформят три типа хора. Първият заобичват стойностните и съдържателни филми. Вторите – сериалите, по много от много и третата, последна група – необичащи филмите. Към коя група се числиш?

Аз не обичам филм по-дълъг от 2 серии и  харесвам хубавите филми – Форест Гъмп например е един от

любимите ми, Прекрасен ум, Теория на конспирацията, Мълчанието на агнетата, Изкуплението Шоушенк, няколко филма на Педро Алмодовар – Всичко за майка ми, Кика, Говори с нея….Харесвам и доста български филми – Войната на таралежите,Таралежите се раждат без бодли, а Синьо лято помните ли? А с деца на море? И още, и още…

Шувил дори и статия написах за моите любими филми. Сигурно съм изпуснала поне още толкова, но оставям и за вас. Аз вече по-малко гледам телевизия и кино(стоя повече на компа) и филмите са ми по-стари. Но обичам книги да чета! Някой ден ще напиша статия за любимите си книги или такива, които не са ми харесали.

15 Коментари to “ПОМНИТЕ ЛИ …”

  1. vilford юни 21, 2008 at 08:09 #

    Жалко е, че с такъв добър вкус за филми, скоро не си гледала. Макар и по-рядко излизат хубави неща?
    Ако знаеш каква муха ми вкара в главата с това „Синьо лято“ – сега от къде ще си го намеря?!?

  2. Диана юни 21, 2008 at 11:13 #

    Синьо лято ми липсва много. Но не знам дали ако го гледам сега, ще ми хареса толкова, колкото ми е харесвал преди. Времената се променят и ние с тях. Но детските филми, които сме гледали, си остават незабравим спомен!

  3. kordela юни 21, 2008 at 13:06 #

    Много си права Вира,
    сега го въртят по една кабеларка и хвърлям по едно око доста е архаичен:))))))
    за това не се връщам назад-нищо не е същото,
    дикато в главата ми си е чисто ново като си мисля за него.
    Вили, „Ах този джаз“ е един от малкото филми, който се превърна в класика.
    И не лъха на мухъл.
    „Всичко за майка ми“ не е филм, той е нещо повече от филм…,
    отсрами последните 10 години блудкаво кино.
    Абе добре, че ги праща Господ такива като Амодовар,
    малцина са,
    ама така е с гениите, никога не ги пращат по много:)))))

  4. Светла юни 21, 2008 at 14:45 #

    Абе тая кордела ме напада от време на време и даже не забелязвам;)))))))
    ако се случва да знаете, че съм аз.
    Свързано е с една моя стара регистрация в уърдпрес.
    както и да е.

  5. вили юни 21, 2008 at 23:57 #

    Сигурна съм, че сега „Синьо лято“ и на мен няма да хареса. Но спомените винаги преувеличават истината. Аз помня, че Сливен опустяваше, когато даваха серия от култовия детски сериал(за времето си). Хубаво е всеки да си има някакво любимо филмче от детството си. Светла – Кордела вече си разсконсперирана. 😆

  6. Муниконтин юни 22, 2008 at 01:23 #

    Вили, присъединявам се към „твоите“ филми! А какво ще кажеш за „Колкото толкова“ и „Отвъд Озона“ ? Много са ми любими!

  7. вили юни 22, 2008 at 01:29 #

    Щастлива съм! Снощи рових, рових да намеря песен от филма „коса“ и не намерих. Днес търсейки песен-поздрав за рожденничката Вера и случайно излезе тази песен. Ето я: http://ru.youtube.com/watch?v=-1LRD3DtFAo
    Муниконтин, радвам се, че ти харесват и на теб. „Колкото толкова“ съм го гледала, но не си го спомням сега. Комедия ли беше или бъркам? А „Отвъд Озона“ не си спомням дори като име. Дай жокер. 😆

  8. вили юни 22, 2008 at 01:31 #

    А това е най-тъжното от филма. Плакала съм точно тук. 😦

  9. вили юни 22, 2008 at 01:34 #

    Да бях сложила и линка, за да разберете защо! http://ru.youtube.com/watch?v=fhNrqc6yvTU&feature=related

  10. Светла юни 22, 2008 at 22:44 #

    Гледайте два култови филма, доста стари
    казват се „The big blue“ С Жан Рено и
    „Fall“, който идея нямам как да го откриете:)))

  11. Светла юни 22, 2008 at 22:46 #

    Излъгах ето повече информация:
    http://www.imdb.com/title/tt0095250/
    http://www.imdb.com/title/tt0119098/

  12. вили юни 22, 2008 at 23:03 #

    Тази песен от Fall ли е?http://ru.youtube.com/watch?v=cytTA8rbVYE

  13. Светла юни 22, 2008 at 23:24 #

    не не е
    ето саундрака:
    http://www.imdb.com/title/tt0119098/soundtrack

  14. ФИЛ август 17, 2008 at 15:39 #

    Ехх Форест Гъмп, този филм страшно много ме мотивира. Има някаква простота във този филм, няма специални ефекти, няма заплетен сюжет, всичко е някак си земно, и достижимо.

  15. вили август 17, 2008 at 20:03 #

    И може би и затова ни харесва. Близо е до нас и до нашите виждания. 😉

Вашият коментар

