БЛОНДИНКИТЕ 2

16 Юни

Перхидролът не е достатъчен, това е философия на живот.

Отмина седмицата на блондинките, съпътствана от седмицата на четенето в Пловдив. Две събития с противоположна нагласа.

Мъжкият пол обожава блондинките. Защото те не са „фатални“, „умни“, “ с чувство за хумор“, „интелектуалки“ и „надежни“. Блондинките са мили, нежни, секси, приятни и беззащитни. Като отвори розови устни и разтърси руса грива блондинката е хипнотизирала Мъжът. Те с царствена небрежност приемат всички вицове по техен адрес. Мъжът обожава да е в ролята на покровител на беззащитното русо създание, вместо да впечатлява жена с ум в главата и може да се справя с толкова трудни неща в живота.

А как са мъжете блондини? В съботният брой на „Шоуто на канала“ екипът ни представи една пародия на седмицата на блондинките – мъже – блондини. И те като посестримите си не са умни, но са „секси“ и „съблазнителни“ и могат да пеят. Ха, ха.

Абе, ясно е че да си рус е предимство за нас, дамите. Всички на бегом във фризьорския салон и умните мисли вън от главата.

Да живеят блондинките!

24 Отговора to “БЛОНДИНКИТЕ 2”

  1. vilford юни 16, 2008 at 16:51 #

    😀
    Подзаглавието е уникално! Най-доброто определение за типична блондинка (от описания от теб вид), беше: „Миловиден хуманоид с очи постоянно питащи „защо?““. НО… колкото и да им се подиграваме, те са успели да се превърнат в мит приживе. Ура за блондинките!

  2. вили юни 16, 2008 at 17:12 #

    Два пъти Ура.😆 Аз с любов подхождам към тюх и аз съм блондинка. Tака ми казаха – не съм била неопределена, както аз го мислех.Дали са имали нещо в предвид за умствения ми капитал? ;(

  3. vilford юни 16, 2008 at 18:06 #

    Добре, де – от цялата тайфа само аз ли съм брюнетка? Божке, къде съм попаднала, сега ще ме линчуват!!!😉

  4. astilar юни 16, 2008 at 19:41 #

    И аз съм брюнетка, но скоро мисля да казвам бях.🙂

  5. вили юни 16, 2008 at 21:25 #

    Би трябвало, Шувил, да се замислиш.😆 Нали виждаш – блондинките са обожаваните, но мъжете предпочитали да се женят за брюнетки. Умишлено изпуснах този факт,😦 защото в крайна сметка трябваше да се изтъкнат барбитата.😉

  6. Светла юни 16, 2008 at 22:10 #

    Момичета, руса съм по рождение:)))
    Още на 17, ми писна да гледам в огледалото това миловидно излъчване и реших проблема от раз. Постригах много късо дългата руса коса и гарваново черно! Много адекеватно пубертетско решение на проблема.
    И така 15 години. Направих жалък опит преди няколко години да върна русия цвят, но бързо се освестих:))))))
    така, че към ден днешен продължавам да съм блондинка под прикритие, но под черната коса се диша по- „интелигентно“. Пък и като се озъбя, се разбиара, че не се шегувам, а се ядосвам истински.
    Поздрави Вили!

  7. вили юни 16, 2008 at 23:45 #

    Как можа! я на бегом и да ставаш руса. Виж какви облаги ще си имаш – мъже безброй ще пърхат покрай теб. И няма да има нужда от прикритие😆😆😆
    Поздрави и от мен , Светле!

  8. Диана юни 16, 2008 at 23:54 #

    И аз бях натурална блондинка. Същинска принцеса😀
    Някой път ще кача снимки „от младостта си“.
    Какво да кажа повече – думи не ми достигат😀 😉

  9. deni4ero юни 17, 2008 at 00:13 #

    Да живеят блондинките! Това са думите, които търсиш, Дид🙂
    Аз съм натурално тъмен кестен, ама по ми е хубаво да съм блонде, ако и да съм менте … много добро извинение е. Освен това, и руса като съм, като се ядосам, пак хваща дикиш🙂

  10. вили юни 17, 2008 at 00:20 #

    Признахте си най-накрая всички. Криете се зад боички, но нали сте си добрички без бой всичко си казахте!😆
    Чакаме „принцеските“ снимки и не само от Диана, ами и от Светла!🙂

  11. Графът юни 18, 2008 at 07:01 #

    Много хубаво написано, чак на мен ми стана ясно (да не мислите, че вече не се заглеждам тук-там по улицата?).
    Само едно не разбрах – защо споменавате някакви бои. Ремонт в къщи ли ще правите, що ли?😀

  12. вили юни 18, 2008 at 16:27 #

    Да, Графе ремонт – освежаване на цветовете!😆

  13. Val юни 19, 2008 at 14:12 #

    Ех, защо не бях рижава или червенокоса!🙂
    Уви, признавам – боядисвам се сегиз-тогиз, но само заради все по-нарастващия брой бели космици по черепа.

    А по въпрса за изкуствените блондинки като целящи имидж на ‘мили’ и тн. > е, има и такива, като Мадона: на мен тя хич не ми се вижда беззащитна…😉

    Графе, ремонтните дейности и в къщи, и по тялото, са си неизбежни, в даден момент. С боички или с таблетки.😉

    Защо никой не коментира цвета на кожата – ами трудничко можем да го променим (е, Майкъл Джаксън може и да не се съгласи с мен).🙂

  14. Светла юни 22, 2008 at 23:16 #

    Ето с един линк два заека:)))
    и русата коса се вижда и оня „първообраз“
    http://lyutakov.blogspot.com/2008/03/blog-post_8349.html

  15. вили юни 22, 2008 at 23:25 #

    Е, Светле голяма красавица си била! И сега си, нали! Ама и младежа си го бива! Палавница!😛

  16. Светла юни 22, 2008 at 23:54 #

    Тъй като шахматирах по блоговете на терасиите,
    отговора ми по „Поп каро“, се поизгуби нишката,
    което и си бе целта:)))
    това е първото ми гадже, първата ми „голяма любов“:)))))

  17. Светла юни 22, 2008 at 23:54 #

    ШшшТттт:))))))))

  18. Диана юни 22, 2008 at 23:57 #

    Не можах да се въздържа да не погледна и аз!😀 😀

  19. вили юни 22, 2008 at 23:57 #

    шшшшттт! Никой не чу. Ама аз подразбрах от коментарите, ама нали съм си добричка не споменах!😛😛😛

  20. вили юни 22, 2008 at 23:59 #

    АЗ съм със слонска памет. Забавям, но не забравям… Хубави са, нали Диана! (влюбените)))) завиждане мммм

  21. Диана юни 23, 2008 at 00:04 #

    😀 😀

  22. Светла юни 23, 2008 at 00:19 #

    :)))))))

  23. Муниконтин юни 24, 2008 at 01:53 #

    И аз погледнах! Ама на никой няма да кажа!😀

  24. вили юни 24, 2008 at 01:55 #

    😆😆😆 Луди млади!

Вашият коментар

