ПЛОВДИВ ЧЕТЕ – 2

14 Юни

пловдив чете 3

пловдив чете 2

пловдив четеСнимков материал, който да покаже големината на щанда, на който едно цяяяяло издателство предлага книжки на пловдивчани и гости на Пловдив. Ама и времето едни шеги си прави: ту пече като за световно, ту дъжд проливен се изсипва и то с гръмотевици и светкавици. Дали алъш – веришът  върви?

Днес следобед ми направи впечатление, че доста хора се поспираха и разглеждаха книжки разни, а от някои издателства раздаваха покани за тяхни мероприятия, за представянето на някоя нова книга. Дали ще получим и ний покана от Диана(когато му дойде времето) за нова книжка, може и да е детска?

Явно Пловдив наистина чете. Обнадеждена съм.

7 Коментари to “ПЛОВДИВ ЧЕТЕ – 2”

  1. Диана юни 14, 2008 at 15:58 #

    Първите ми десетина покани ще са с вашите имена – на приятелите ми от блогосферата. После ще мисля и за другите (само да не ме чуят, че ще ми се разсърдят) 😀
    Ама обезателно ще ви поканя, само да се стигне до там. Първо в София, после и в други градове. 😉
    Получи ли вече книгата на Тишо?

  2. вили юни 14, 2008 at 20:28 #

    Да и започнах да я чета. В момента се разкъсвам между „Наука на науките“ и неговата. Чета ги паралелно и двете. Много ми харесват.

  3. Диана юни 14, 2008 at 21:01 #

    Преди малко я довърших – тази на Тишо. „На хартия“ е по-удобно да четеш – можеш да се излегнеш с книгата или, както Тишо каза, да се въргаляш с нея в ръка на плажа 😀
    Ние не изтраяхме до плажа 😀

  4. вили юни 14, 2008 at 21:52 #

    И аз няма да изтрая. Особено като се има в предвид, че все още не е планирано и ще е вероятно едва след 20 август. Но аз на плажа не мога много да чета. Обожам да гледам морето, хората, които му се наслаждават и далечните лодки и корабчета. 😆

  5. deni4ero юни 14, 2008 at 23:53 #

    аааааааааа, не така с лошото … за плаж ще говорите под сурдинка, да не ви чуя … чак до година …

  6. Диана юни 15, 2008 at 00:03 #

    И аз едва ли ще стигна до плажа тази година. Нищо – в къщи на дивана ще си чета книжките (и там ще си ги пиша – хи хи) 😀

  7. вили юни 15, 2008 at 00:29 #

    „Поне за ден на море“ пееше Васил Найденов. Ще отидем, но ще е август заради изпитите и приема в Руската гимназия. Дай боже да се справи детето и с двата изпита и всичко да е така както го иска.
    И ние после, Дид, ще има какво да четем.
    Деничеро, догодина …..

Вашият коментар

