Lord of the Dance

6 Юни

Дойдоха, танцуваха и си отидоха! Не бях на концерта, но ето снимки да ги разгледаме заедно.

Виновникът за този пост е Деничеро. Тя беше тъжна, че няма да ги види на живо. Това видео е специално за нея.

3 Коментари to “Lord of the Dance”

  1. deni4ero юни 6, 2008 at 00:26 #

    лелеееееее … страхотно! Много ти благодаря! Аз си бях свалила целият спектакъл Riverdance, ама не помня – свалих ли го после на диииииск, не го ли свалих, а се наложи да го изтиря. Утре ще погледна. Много ти благодаря още веднъж! Иначе го имам на аудио касета, ама не е някак си същото.

  2. deni4ero юни 6, 2008 at 14:55 #

    този поздрав ме подсети вчера да си го потърся спектакъла и да си го сваля. Така и направих моменталически и от снощи ме чака да си го гледам … лошото е, че не знам кога ще стане това.

  3. вили юни 6, 2008 at 16:58 #

    Важното е че си го имаш. Ще си му дойде реда!

Вашият коментар

