БЕЗ НАСТРОЕНИЕ

2 Юни

Нямам днес настроение за нищо – дори и за ровене в интернет. Времето беше скапано и ми повлия в отрицателна насока. Имам и проблем с колежката, която иска по-висока заплата, а аз не мога да си позволя да я вдигам повече. Май ще трябва сама да се справям с магазина. Това ще повлече след себе си толкова неща, които ще се променят. Няма да мога да ходя редовно на любимата си аеробика, няма да имам много време за домакинството(ще си наема жена да ми чисти, но пак ще трябва да готвя), няма да имам много време и за тийнеджърката(няма как да се компенсира това от друг човек ).Но ще си спестя пари от заплата и осигуровки, 10% данък, премии и може би и от други неща, за които не се сещам сега. Нямам много време за мислене. Може би ден, два. Сега ще се допитам и до главата на семейството и ще имам по-ясни цели.

Ще стане ли Нора музикален идол или ще е Тома? Аз съм за Нора!

Един коментар to “БЕЗ НАСТРОЕНИЕ”

  1. deni4ero юни 3, 2008 at 00:30 #

    сериозни мисли са те налегнали … преспи и ще видиш по-ясно решението.
    Само Деница!

Вашият коментар

