ПОЧИВКА

4 Май

Вече взех да се обърквам кой ден сме.С толкова много почивни дни съвсем ми се омотаха дните, макар че почти всеки ден работя.Още от Великден дните започнаха да си приличат и все си мисля,че е събота.Ето, утре е понеделник – начало на нова седмица, но ще е много особен ден.Ще прилича отново на събота, с много хора тръгнали на разходка или на шопинг и не знаещи какво искат.След това идва баш празника – Гергьовден и пак ще се чудя какъв ден сме. Не завиждам на хората, които след толкова много почивни дни ще трябва в сряда да се настройват на работна вълна.Това е по-трудното.А после и отработването на дните 2 и 5 май ще бъде гадно.Струва ми се,че е трудно да се настроиш да работиш в събота когато знаеш,че по принцип в този ден почиваш.Но това не са мои проблеми.Моите проблеми са да изкарам идващите два дена, когато ще съм по цял ден и то сама.Все още не съм  съвсем оздравяла.Хремата ми все още не е минала, кашлицата ми, слава богу, отшумява, но ми остава една температура 37 – 37.2, която ме мори.От температурата имам и леко главоболие и ще трябва да пия  още антибиотик.Но аз съм силна и ще се оправя, просто ми трябват още ден, два.

Вашият коментар

