СЛАДКИШ „ДЕСИ“

4 Май

Обичам да готвя, но повече обичам да слушам музика, да чета или да пия кафе с приятели.Затова явно си падам да приготвям неща, които са вкусни, ефектни и бързо и лесно сготвени.Тази рецепта е за сладкиш, който е любим на дъщеря ми.Не бях го правила отдавна, но се оказа, че тя не го е забравила.

Необходими продукти:2ч.ч. брашно,1ч.ч. захар, 1ч.л.сода, 1с.л. канела.Всичко това се обърква  на сухо в купа и прибавя ме още 1/2ч.ч. олио, 3/4ч.ч. топла вода и 1 бурканче (от детско пюре) мармалад.Разбъркваме  без миксер всичко и изсипваме в тавичка, която е намаслена и набрашнена. Печем в предварително загрята фурна около 40-45мин.Аз загрявам на 200º фурната и обикновенно продължавам на тази температура.Последните 10 минути може да се включи и вентилатора за по-хубава коричка.Тайна за по-добър вкус – прибавям нарязани орехи.След като сладкиша е готов можем да го поръсим с пудра захар или да намажем със сметана.Този път пропуснах глазурата, защото се оказа, че са ми свършили и двете неща.“Деси“ си ходи с  кафето  чудесно.Пробвайте, пък и споделете след това.

Вашият коментар

