ПРАЗНИК ПРИ МАМА

28 Апр

Четири дена бях при майка ми и баща ми в Сливен.Починах си и доста помързелувах.Времето не беше хубаво и ми действаше много отпускащо.Опитах се да помагам в готвенето и някои неща ми се отдадоха да ги направя, но много трудно ми беше ставането, за да започна.Успях да видя и някои от приятелите си, но други които много исках да срещна не успях да открия.Домързя ме да отида до селото на милата ми леля.За всичко това спомогна облачното и ветровито време или дъждовно и много неприятно.Такова беше времето през тези 3-4 дена, уви.Много ядене и пиене беше.Нямаше възможност да отидем нито на село, нито на пикник както направихме миналата година.Друго си е да хапнеш сред природата, да се поразходиш из раззленената гора, пълна с цветенца, тревички и разни билки.

Празника вече свършва.Утре е работен ден.Не е понеделник, но сигурно ще е по гадно от деня понеделник.Чака ме една дълга седмица от може би 12-13 дена без почивка(макар, че седмицата е само от 7дни).Обикновено, работещите за себе си не могат да почиват така както бюджетните работници.Но така е било винаги и сигурно ще бъде и за в бъдеще така.

Вашият коментар

