МРЕЖАТА

24 Апр

Днес е Велики четвъртък и се боядисват яйца, не се работи, чисти и пере, за да има богата реколта.Яйцата трябва да се боядисат до залез слънце и тъй като аз бях на работа цял ден(до 19.30) реших тази отговорна задача да я отложа за Великата събота.В този ден се замесват и козунаците, но аз ще си купя готови още утре.Веднъж пробвах да замеся козунак, но резултатът не беше блестящ за вложения от мен труд.Естествено, че иска постоянство и опити, но продават различни видове и за всеки вкус.

Оказва се, че Интернет пространството не е безкрайно.Аз поне не съм замисляла как се съхранява това нарастващо количество информация.Мрежовата инфраструктура ще се запълни до края още на това десетилетие.За да се подобри Мрежата в световен мащаб съгласно темповете, с които се развива Интернет са необходими над 130 милиарда долара, според американски специалисти в телекомуникационни компании.На всяка минута в you tube се качват 8 часа видео.Наистина внушителни числа и за you tube, а и за нужните инвестиции.Интернет съществува заради частните компании.Те поддържат и обновяват Интернет пространството, за да се запази статуквото за политическа независимост.Трябва да благодарим на тези добри хора, които правят всичко това.Те естествено имат финансова изгода.Както знаем, безплатен обяд няма.Бъдете здрави добри хора, че не мога да си представя какво ще стане ако се пръсне виртуалната мрежа.Какво ли ще правим без Интернет?Аз свикнах почти всеки ден да съм поне за час,два на компютъра, да си проверявам пощата(най вече за спам), да слушам музика в you tube и да си пиша тук.Може би ще се върнем към по добри неща за правене:за семейни игри, за четене на книги, решаване на кръстословици и главоблъсканици  и за повече разговори с любимите ни хора.

Вашият коментар

