АЕРОБИКА

14 Апр

Днес, след моята двуседмична почивка(заради бенката на рамото ми) бях на аеробика.Моята принудителна почивка съвпадна със седмицата, в която и Таня я нямаше.Тя беше в Германия на фитнес фестивал и днес ни изненада с чисто нова хореография. Оказа се, че както винаги ние сме в крак със световните изисквания за трениране.Всичко това се дължи разбира се на Таня, която ни тренира със страхотен хъс и желание, които така заразяват, че всички неприятности и ежедневни проблеми остават някъде далече,далече….По този повод днес ми беше толкова хубаво на тренировката, макар че ми беше и трудно.Може би и защото  2 седмици не съм тренирала, а и стъпките бяха доста различни.Дарина пак я нямаше.Защо не дойде, скъпа? 

Вашият коментар

