МАДОНА

13 Апр

Новата песен на Мадона, изпълнена с Джъстин Тимбърлейк.Трудно можем да си представим, че Мадона ще навърши  50години на 16 август.Визията й е доста добра.Всеки може да даде примери на много по млади и по зле изглеждащи от нея.Сигурно и след 10 години ще изглежда в смайваща физическа форма. Тя не просто е стегната на почти 50 години, но има добре оформени ръце, релефни рамене и зашеметяващи крака. И изглежда на 25, спокойно можем да го кажем.

Това се дължи на една дребна блондинка, препоръчана на Мадона от добрата й приятелка Гуинет. Трейси Андерсън е фитнес гуру не само за тях двете, но и за доста други известни и не толкова хора.

Тя е истински новатор по отношение на тренировките и ръчка Мадона по 6 пъти седмично (уау, не можем да скрием удивлението и възхищението си). Трейси има свой собствен подход към натоварването на всеки клиент и постоянно променя програмите им. Тя отрича голяма част от това, което се прави във фитнеса в момента и го смята за твърде остарял начин да поддържаш добрата си форма.

Според фитнес инструкторката най-големият проблем при тренировките е повторението. Тя смята, че мускулите трябва да се атакуват от различни ъгли, за да не се стига до спиране на развитието им.

Ключовата дума според нея е разнообразието, което прави спортните занимания не толкова досадни. Така и мотивацията се запазва достатъчно дълго.

Трейси е на мнение, че най-добрият вариант за тренировка е комбинацията от упражнения с тежести и интензивна кардио програма. Тя самата има програма за кардио натоварване, което включва танци, движения от балета и гимнастика.

Блондинката, която е била доста пълна като тийнейджърка, залага на натоварване на малките мускули. Според нея подобна целнасочена тренировка може да промени изцяло формата на тялото ви.

Идеята на Андерсън е, че жените, които не търсят обем на мускулите, могат да тренират според нейната схема и да изглеждат добре. За това те не бива да вдигат големи тежести, но трябва да са наясно, че едва ли ще постигнат добре оформено тяло като не развиват мускулите си пълноценно.

Инструкторката по фитнес е доказала, работейки с различни лекари, че температурата също е много важна за правилното натоварване. Не само, че ако тренирате на средно висока температура, изгаряте повече калории и мазнини, но и не рискувате сериозни травми.

Все пак, ако наоколо е супер жега ще се уморите по-бързо. Според Трейси идеалната температура в залата е 25 градуса, но и 20 е добре, ако правите кардио.

След всичко това, което прави Мадона под ръководството на Трейси Андерсън, ми става ясно защо ходя с такъв ентусиазъм на тренировки при моята треньорка Таня.Тя работи по подобна схема, залага на разнообразието в тренировките.Интересно с какво ще ни изненада утре, след седмицата й в Германия?

Advertisements

Вашият коментар

Попълнете полетата по-долу или кликнете върху икона, за да влезете:

WordPress.com лого

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Промяна )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Промяна )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Промяна )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Промяна )

Connecting to %s

%d bloggers like this: