ДЕН НА ЗДРАВНИЯТ РАБОТНИК

7 Апр

От години не съм ставала 3-4 поредни дни толкова рано.С тези превръзки сутрин в 8 часа ми се налага да си сменям часа на ставане и поради тази причина аз съм на компа в 9 сутринта.Аз съм си поспалива и ранното ставане не е в положителните ми качества.Обичам да стоя до късно, когато стане тихо и спокойно навън и само някой закъснял купонджия, бързащ да се прибере да нарушава нощното спокойствие.

  Днешният, очертаващ се много слънчев и топъл ден е Ден на здравния работник в България. .Да  поздравим с професоналният  празник всички лекари, сестри, акушерки, санитари, лаборанти  и да им пожелаем да са здрави и рядко да ги срещаме професионално.Една любима песен за всички тях.

 

Един коментар to “ДЕН НА ЗДРАВНИЯТ РАБОТНИК”

  1. Апостол Апостолов април 7, 2008 at 19:50 #

    Всичките, всичките ми роднини са медици. Медици, а не медицински работници. Поздравявам всички български медици, от които винаги съм се нуждал и на които винаги съм разчитал!

Вашият коментар

