НЕДЕЛЯ

6 Апр

Вече сме неделя.Свърши една седмица, която ми бе доста натоварена.От професионална гледна точка може да се каже, че бе дори слаба.Променливото време не се отразява добре на търговията, но винаги се надявам, че следващата седмица ще е по добра от предходната.

На 02.04 се разделих с една грозна част от моето тяло – бенка на рамото.Много време се канех да отида на кожен лекар и да ми я махнат.Но ме бе страх.Една приятелка се зае с тази част и ми насрочи дори и ден за операция. Когато опря ножа в кокала – нямаше вече как да се дърпам. Операцията мина без да усетя нищо, но ето вече 3,4 дни аз не съм здрава, но и не съм болна. Самото място ме боли слабо, но не мога да се къпя, да ходя на любимата ми аеробика, дори и не мога нормално да се съблека.Но смятам, че още 3,4 дена и ще съм във форма и още по-хубава.

Вашият коментар

