ПОНЕДЕЛНИК

24 Март

Днес е отново понеделник.Отново съм с очакване, че ще е една нова и по различна седмица от предните.Засега очакванията не се оправдават.Днешният ден не е по различен от предишния понеделник.Определено мразя понеделниците.След лежерната неделя, стреса със сутрешното ставане, кафе, обличане на бегом, ми е много неприятен.А колко е хубаво в неделя – спя до късно,пия кафе в леглото, дъщеря ми се глези и лежи до мен, после бавно и спокойно ставане, а след това може и да поработя, ако искам!Обичам понеделник вечер, защото след уикенда вечерната тренировка ми е много сладка.И сега чакам вече с нетърпение да стане часа за тренировка.Чувствам се виновна,че изядох в 4часа един много голям сладолед.Дано да не ми тежи много!

Вашият коментар

